Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

handtekening

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Zonnetje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zonnetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: handtekening
    Posted: 28 April 2011 om 11:07
Heb weer een nieuwe
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2011 om 12:28
Die is ook leuk!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2011 om 16:19
Je hebt de smaak te pakken zie ik ook mooi
Back to Top
Billius View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Juni 2021
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Billius Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2022 om 11:52
Het ondertekenen van documenten is een proces dat moet worden geoptimaliseerd als u belangrijke zakelijke taken wilt bijhouden en niet al uw tijd wilt besteden aan het beheren van documenten. Ik vond een uitweg dankzij tool https://createmysignature.com/nl, waarmee je gratis een elektronische handtekening kunt maken en met documenten in de online cloud kunt werken zonder je zorgen te maken over de beveiliging van gegevens en documenten.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2022 om 14:17
Originally posted by Zonnetje Zonnetje wrote:

Heb weer een nieuwe

Helaas, ik zie niets ook geen link!?
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2022 om 17:18
Het bericht is 11 jaar geleden geplaatst Dilianne, ik verwacht niet dat je nog antwoord krijgt. Misschien gaat het over de handtekening die je standaard onder je berichten kunt zetten?
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2022 om 08:41
Het profiel van die Bilius is volkomen blanco, ik zou die site niet aanklikken. Het zal wel iets commercieels zijn. Een hobbyist(e) is het vast niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2022 om 13:49
Had ik helemaal niet gezien dat dit uit 2007 komt! Handtekening onder bericht hoeft hier niet, is iets voor als je bij een bedrijf werkt maar anders hoeft er geen agenda onder een bericht.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns