Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat doen jullie met al jullie creaties?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat doen jullie met al jullie creaties?
    Posted: 04 Mei 2011 om 19:55
hallo hobbydoosjes!

nou ja, de titel zegt het al he!

op een gegeven moment zijn alle planken toch vol!
of geven jullie het weg of misschien verkopen jullie het?

ik ben eens benieuwd naar jullie antwoorden.
Groetjes Petra

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 20:22

Ik heb geen enkele volle plank,alleen met wolletjes.

Soms geef ik wat weg,maar het meeste probeer ik te verkopen.Het geld gaat naar een tehuis in Sri Lanka.

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 20:54
ik geef alles weg.
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 21:46
kijk eens onder de zoek-functie, de vraag is al eerder gesteld....
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 21:51
oke, dat wist ik niet. dank je

Groetjes Petra

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 21:51
ik geef wat weg en probeer wat te verkopen.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 22:18

Nou, ik vind het best leuk om te reageren en te lezen wat anderen doen met hun zelfgemaakte spulletjes...

Ik geef regelmatig dingen weg als cadeautje. En van de kerk hebben we eenmaal per jaar een rommelmarkt/bazar met decoratiekraam. Daar liggen mijn spulletjes ook bij. Wat niet verkocht is, gaat uiteraard weer terug. Een enkele keer gaat er ook iets per opbod weg van mijn creaties, dat kan behoorlijk oplopen. Niet omdat het zoveel waard is, maar sommige mensen vinden het een leuk spelletje...

En dan zijn er ook een aantal dingen die ik beslist bewaar. Mijn patchworkkleden bv en diverse werkstukken van granny squares. Vaak weet ik al van tevoren als ik iets ga maken of het een weggevertje, verkopertje of houdertje zal worden...

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 23:43
Het meeste geef ik weg, maar soms maak ik dingen op bestelling en krijg ik de materiaalkosten
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 07:09
Planken vol ??? Dan koop je toch nieuwe planken ??
Nee, gekheid. Ik geeft uiteindelijk bijna alles weg wat ik haak, want na een tijdje is toch het nieuwe er af, en kijk je er eigenlijk niet meer naar om. De mooie dingen staan in huis, maar er verdwijnt ook regelmatig iets in een doos of krat. Mijn moeder heeft eens per jaar een spullenmarkt van de kerk waar ik nog wel eens een doos haaksels aan doneer.

Ik maak dingen meestal niet met voorbedachte rade voor iets of iemand , maar als ik merk dat iemand iets heel leuk vindt, gaat het in de regel mee naar huis. En incidenteel verkoop ik ook wel eens wat, maar dat is maar heel zelden. 
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 08:09

wat ik er mee doen nu nog helemaal niks het ligt in de la  de la is wel vol en ik denk dat ik het dan in een box doe. en soms geef ik ook dingen weg bv aan juf en meester dag op school of een tractatie voor de kids . en als het straks  echt te veel is ja dan weet ik het nog niet

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 08:14
Ik sta af en toe op een marktje en verkoop wat nou ..ik ben blij als ik het geld van de tafel eruit krijg maar geef ook wel weg.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 08:24

Ik heb mezelf al meermaals dezelfde vraag gesteld!

De dread-mutsen die ik maak: onze kast ligt overvol, dus ben ik er beginnen weggeven, maar het idee groeit om die toch te verkopen.

Ik heb wat spulletjes voor m'n zoontje gemaakt, voor mezelf, en ook om weg te geven (waaronder m'n Mickey )
Maar niets leuker toch dan iemand te verassen met een handgemaakt kadootje?  Ik heb nu ook een eerste "bestelling" binnen, dus da's ook leuk! 

Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 09:14

ik heb nog niet zo heel veel gemaakt! ik begon met sjaals voor me zelf en ik heb al wat verzoekjes voor de winter gekregen.

Een kat heb ik voor mijn beste vriendin gebreid en daar kreeg ik ook al wat verzoekjes op binnen :D en ik ben nu een konijn voor een zwangere collega aan het breien!

Tot nu toe is het alleen voor de weg geef qua breien maar andere spulletjes die ik maak verkoop ik voor kleine prijsjes of voor de maak kosten!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 09:21
Ik geef het meeste weg, soms met voorbedachten rade, soms spontaan. En soms brei ik op verzoek.

Ik zag laatst dat in de wachtkamer van onze huisarts voornamelijk jongensspul lag. En ik heb toevallig een ziekenhuisbedje van Baby Born en een pop met wat zelfgemaakte kleertjes liggen, en wat verzorgingspul, potje, fles etc. Dus ik heb een matras, kussen en deken gemaakt en nu gaat het naar de dokter.

Vroeger gaf ik veel aan een kerstmarkt voor een goed doel, maar nu aan Jips voor het Rode Kruis, ook een goed doel.

En de omslagdoek brei ik voor mezelf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 09:44
Ik maak breisels voor mij of voor iemand die het wil en voor de rest zijn het lappen hardanger voor mij en mijn schoonmoeder
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 09:45
Ik heb 9 april een tas vol meegegeven aan Jessica voor het Rode Kruis
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 10:18
het meeste wordt weggegeven en zo nu en dan maak ik bewust
verjaardagskadootjes. Zoals mijn oma bijvoorbeeld die
krijgt nu een omslagdoek.
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 10:41
bedankt voor jullie reacties!

ik speel ook met het idee om het te gaan verkopen of iig op verzoek dingen te gaan maken. mijn buurvrouw begon daar over, en binnenkort heb ik haar als 1e klant!
maar ik weet het allemaal nog niet zeker, want het mag geen verplichting worden.
maar ik mag ook niet alles stallen in de woonkamer van mijn vriend haha!

ik heb al een kabouter gebreid voor mijn zwangere buurvrouw, en ik ben nu bezig om een konijn te breien voor mijn zwangere schoonzus.

nog iets om even over na te denken dus.

Groetjes Petra

Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 11:04
Ik maak poppen voor familie, vrienden, buren en vriendinnetjes van onze dochter. Ik geef ze niet zomaar weg, wel voor een speciale gelegenheid. Soms maak ik ook een pop op verzoek. Met een pop als deze ben ik ongeveer 3 weken bezig (elke dag eventjes omdat ik ook nog meer dingen te doen heb)  Winst maak ik er dus niet op maar het is mooi meegenomen dat ik zo een beetje mijn hobby kan bekostigen.
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 11:05
Geef het meestal weg. Verkopen vind ik lastig, heb geen zin om een webshopje te openen, dus hoe ik het dan aan de man krijg, geen idee.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns