Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

snik wat pijnlijk , trouwfoto’s mislukt

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: snik wat pijnlijk , trouwfoto’s mislukt
    Posted: 15 Mei 2011 om 12:14

Jullie zien er prachtig uit...Mooie jurk zeg! Van de foto's kun je best nog wat maken hoor *dikke knuffel*

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 10:53
@ Dollydotteke, als het een goede fotograaf was geweest (in ieder geval iemand met goed fatsoen) dan was ze zelf wel aan het bewerken gegaan. Zelfs de meeste hobbyfotografen doen dat, het lukt nou eenmaal niet om bewegende objecten (en vier kids en een hond bewegen heel veel) allemaal precies goed in beeld te krijgen. Maar het voordeel van een digitale spiegelreflex is, dat je blijft knippen en er dan vanzelf wel een goede tussen zit, waar iedereen in de lens kijkt. Eventuele viezigheid op de vloer ofzo, dan haal je dan in de bewerking weg... Ik hoop maar dat je iemand kunt vinden die je kan helpen, maar het is natuurlijk enorm balen dat het zo gelopen is... Misschien kun je nog ergens een klacht tegen haar indienen bij een officieel iets? Ik zou in ieder geval geen gebruikerservaringen op het internet plaatsen, daar krijg je alleen maar gedoe van...
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2011 om 16:03
probeer in ieder geval de originele foto's te bekomen, die kun je wel laten aanpassen, en als je naar een andere fotograaf gaat en de zaak uitlegt zijn er zat die je dan willen helpen, al kunnen ze alleen een collega een oor aannaaien,
lydia wijsbroek
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2011 om 15:00
mooie foto met het ganse gezin om fier op te zijn
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2011 om 12:54

ja met die erop te zetten zag ik het ook pas , datgene dat op de grond ligt lol

zo zie je maar op elke foto valt iets op te merken

Back to Top
bauk View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 87
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bauk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2011 om 12:44

Die dame had idd wat beter op de zon/schaduw ed kunnen letten.. Kvind de foto's die je laat zien heel mooi! En je straalt enorm! Daar gaat t toch om he!

Ik zou alleen wat dingen weg painten op bijv die laatste foto op de grond

Jullie zien er ig prachtig uit hoor, super!!

GRX bauk
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2011 om 09:45

en deze de allerbeste foto die ik heb :

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2011 om 09:43

ja er zijn er wel een paar , maar dan kijkt ook weer niet iedereen naar de lens

ook heb ik nog wel de foto's van vrienden en familie , dat zijn ook d efoto's di eik toon aan anderen

ik zal de mooiste er even opzetten , waar ik zelf van zeg dat die mooi is :

deze vind ik ook mooi , alleen spijitg dat onze gezichten niet zo duidelijk zijn door de zon , ik weet nu niet of dit bij een andere fotograaf anders had geweest

 

 

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 21:33
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:



Nog een tip: de foto die Claire bewerkt heeft, is qua kwaliteit niet goed genoeg om groot af te laten drukken. Daarvoor is de boel te veel gecomprimeerd, zodat het goed op internet past...

Daar heeft Ieke gelijk in, je moet de originele digitale foto's hebben om ze echt goed te kunnen bewerken, (als je ze tenminste ook af wil drukken) wat ik gedaan heb is slechts een voorbeeld. Iedereen met photoshop of Psp kan ditzelfde effect krijgen, dus je fotograaf al helemaal want elke fotograaf heeft zo'n soort programma. Zijn er helemaal geen goede foto's van je trouwdag?

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 20:39
ik ben nu op zoek naar iemand die veel van fotobewerking kent en er eventueel ook een proffesioneel programma voor heeft , voorlopig zet ik mijn hoop op zo een persoon , ik laat hier in ieder geval weten hoe het verder loopt met de foto's
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 18:44
Wat belachelijk!

Ik begreep dat je in België woont, daar zijn de regels misschien wat anders dan hier, maar zoek iemand op die er verstand van heeft. De fotografe heeft namelijk niet geleverd waar jullie haar voor in hebben gehuurd. Is er iets van een contract opgemaakt? Dat is rechtsgeldig in principe, misschien dat daar een clausule instaat...

En weet je, niets ten nadele van jou, maar zelfs de meest stuntelige hobby fotograaf kan nog wel een paar foto's laten slagen. Maar allemaal mislukte foto's? Een beetje fotograaf maakt een paar foto's en kijkt dan even of het goed is. Zo niet, dan stel je bij... Ik vind het echt zo sneu voor je!

Nog een tip: de foto die Claire bewerkt heeft, is qua kwaliteit niet goed genoeg om groot af te laten drukken. Daarvoor is de boel te veel gecomprimeerd, zodat het goed op internet past...
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 11:55
Ach, wat sneu! Ik hoop voor je dat er nog wat te redden valt.
Gelukkig hebben jullie elkaar om de herinnering levend te houden. Jullie zijn een prachtig paar!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 07:45

wat vervelend zeg.

Ik zou toch de fotograaf schriftelijk aansprakelijk stellen en geld terug vragen.

dit kan natuurlijk niet.

vlg mij heb je recht op een deel van je geld omdat hij/zij niet heeft geleverd wat er beloofd is.

dit zijn nl wel hele grove fouten. je mag toch denken dat een fotograaf weet welke stand hij moet gebruiken.

ik zou het er niet bij laten.

veel sterkte en van wat we nu gezien hebben kan ik alleen maar zeggen dat jullie er mooi uit zien.

 

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 22:00
Wat sneu dat de mooie herinnering aan zo'n mooie dag op die manier toch een beetje verpest worden en zeker als je ook nog zo'n botte reactie krijgt van de fotograf. Claire, je hebt werkelijk wonderen verricht met deze foto's. Tamara je ziet er geweldig mooi uit. Toch fijn dat je je nu wel tegemoet wil komen, maar zorg dat je het zwart op wit krijgt, want anders zegt ze later dat ze je helemaal geen toezeggingen heeft gedaan.
Ik hoop dat er familie en vrienden toch nog een aantal mooie foto's van jullie hebben gemaakt, zodat je toch nog iets hebt , ook al kijk je niet dagelijks naar jullie trouwfoto's
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 20:02
Oh wat jammer voor je, ja je kijkt uit naar de foto's en dan krijg je deze. Echt heel jammer!
Wat heeft Claire, ze goed voor je bewerkt, Toppie van haar!!
Veel succes met het er toch achteraan gaan van de fotograaf, je staat in je recht hoor!
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 18:11
Houdt die kracht vast he meiske,je staat hartstikke in je recht!! En als ze moeilijk gaat doen geef je tussen neus en lippen aan best wat foto's van haar te willen plaatsen op facebook of hyves ofzo...
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 17:42

ja momenteel trek ik me al recht doorhetgeen wat claire al had gedaan , ik denk dat door het verdriet ik e rgewoon in meesleepte en niet echt naar oplossingen zocht , dus nu op zoek naar iemand die veel van fotobewerking kent

ook heb ik weer goed nieuws :

ik heb haar terug gemaild dat ik het toch wel niet zo ging laten omdat we er tenslotte toch redelijk wat voor betaald hebben en dan denk ik dat ze al schrik kreeg want ga nu wel in op terugbetaling ....het is nog wel niet zo ver maar het is toch al een begin

hartlijk bedankt hobbydoosjes voor de kracht die jullie me gaven hiervoor

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 16:01

Dollydotteke,het is jammer maar niet verder treuren hoor.Misschien valt er nog iets te verbeteren aan de andere foto's.Deze 2 foto's zijn nu toch prachtig geworden. Je hebt een schitterende jurk aan en een hele leuke dag gehad waar je met plezier aan terug kan denken. En zoals de meeste hobbydoosjes al zeggen,de trouwfoto's worden echt niet vaak bekeken.

groetjes Frea.

Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 15:00

Ik kan me voorstellen dat je het erg jammer vindt. Bij ons waren een behoorlijk aantal foto's ook niet mooi, door vocht/mist in combinatie met een fel doorbrekende zon. Ik vond dat toen (10 jaar geleden) ook heel jammer, maar eerlijk gezegd heb ik er geen nacht wakker van gelegen en we kijken de reportage eigenlijk toch nooit meer, ligt ergens achter in de kast op de bovenste plank. Het gaat er toch om dat je gelukkig bent hè en daar kan geen mislukte foto iets aan veranderen!

Groetjes Lmarina
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 14:50
Ach lief Dotteke, wat een teleurstelling maar die foto bij de boom is geweeeeeldig mooi....en Clairtje heeft een wondertje verricht, klasse Clair!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns