Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granny square CAL - deken

 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 17>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 11:48
Haha, ik ben benieuwd Bauk!

Mail is nog niet verstuurd. Doe weer 100 dingen tegelijk.

Heb net nieuwe schoenen besteld. Ze gaan vandaag op de
post, misschien zijn ze er morgen al wel... sh*t, als ik
schoenen ga inlopen, kan ik niet haken:S

Back to Top
bauk View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 87
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bauk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 10:00

Jeej!

Veel plezier met t zwemtoernooi!

Mij is t iig ook niet gelukt om t even aan de knat te leggen.. ik begin gewoon elke week weer aan een nieuwe deken  Denk dat ik de komende mail even niet ga openen voor ik al mijn 8 andere projecten af heb! ( of iig zeg....3 ervan! )

GRX bauk
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 09:45
@ Lydia: bedankt! Met zoveel filmpjes dan moet het lukken!

Ik werk vandaag maar een halve dag (thuis), dus ik ga zo het patroon voor de komende week klaarmaken en versturen. Hebben jullie wat te doen dit weekend ;)

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2011 om 12:51
Hier een manier om grannies aan elkaar te haken  door een extra randje
lydia wijsbroek
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2011 om 14:20
Henrike veel plezier met je zwemtournooi We kunnen er wel
mee leven hoor dat we ons blok pas maandag krijgen
Trouwen het plan om de kara te vergroten en er andere
blokken rond te doen vind ik een erg goed idee
Ik ben benieuwd
groetjes vlijtig liesje   
vlijtig liesje 4961
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2011 om 13:35

Jaaaaaaaaaaaaaa,Henrike...dat gaat zo maar niet,hé!! Ons nieuwe blok pas maandag versturen, gooi je daar heel mijn ritme even lekker in de frut.....maar ja, ik zal er wel mee leren leven.

Vond het voorstel om de kara te vergroten een super-plan,gaat het wat mij betreft ook worden!

Veel plezier en succes met je zwemtoernooi!!!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2011 om 11:22
Vanwege een overvol weekend krijgen jullie het vijfde patroon van de granny square cal pas maandag aanstaande in jullie mailbox! Ik zit het hele weekend in Duitsland voor een zwemtoernooi (lekker met dit weer )...

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 09:35
Voordat jullie alle Karisma's, Calypso's en Baltic squares in de hoek gooien. Misschien is het een leuk idee om de Kata square wat te vergroten. Tot tweemaal de grootte van de andere squares. Met de Kata in het midden en daarom een rand van Karisma's, Calypso's en Baltics (en alle squares die nog komen) lijkt me dat een heel mooi dekentje worden. Mijn Barbapapa is af, dus ik zal vanavond eens het een en ander proberen. Ben de hele week laat tot heel erg laat thuis, dus de foto's die komen pas maandag!

Back to Top
bauk View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 87
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bauk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 09:20

I (L) de Kata, wat een pracht stukje! Thx Henrike!!

Kben ook helemaal over... vind die veel mooier als de andere dus heb al mijn verschillende viertjes aan de kant gegooid en ben nu me kleuren aan t stoeien die ik graag wil maar daar kom ik nog niet helemaal uit..

En intussen ga ik verder met mijn regenboogsquare die maar niet groter lijkt te worden, maar wel steeds schever en gedraaider

GRX bauk
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2011 om 21:21

Wat ziet die Kata Square er fantastisch uit. Ik popel om er aan te beginnen, maar ben op dit moment erg druk aan het haken voor een fair over enkele weken.

Wat mij ook zo fijn lijkt met deze Kata, dat hij lekker groot is, dus voor een grote deken heb je dan niet zo enorm veel square's nodig. Ik denk dat dit hem gaat worden

Groetjes Lmarina
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2011 om 19:02
Nou hij zit in elkaar, nu de randen nog
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2011 om 15:56
Wat een mooie dingen komen er voorbij. Ben helaas nog niet
begonnen wil eerst nog andere dingen afmaken.
@Jips: opgeven dat kan jij toch niet? leg het een
poosje weg en pak het over een tijdje weer eens wie weet
lukt het dan wel.
groetjes miranda
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2011 om 20:40
als het kind tevreden is dat is het voornaamste
ik vind het toch ook een leukerd hoor
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2011 om 19:37

Ik \ie alweer een prachtige deken in wording!

 

Jips wat ontzettend vervelend precies wat ik had met doe pinguins.

pfff ben er nog steeds niet blij mee, ,aar me zoontje wel.

En ik heb ze af!!!!

Nu alle vierkanten aan elkaar maken, en een rand erm heen.

 

Back to Top
Rietepetietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 206
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rietepetietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2011 om 15:51
ieke: ja hoor alles netjes ontvangen, dank u wel

jips: opgeven staat niet in het woordenboek van hobbydoosjes hè
volhouden meid, mss ff laten rusten en iets anders doen en wie weet komt het inzicht dan erna wel hè
ik duim voor u

ik ga de komende dagen de nieuwe patroontjes uittesten
heb nu 8 grannys klaar, heb van de eerste granny er een deel gedaan tot de bloem er is, lijkt me ook leuk om aan mekaar te zetten als loper
ben nu met de dunne katoen bezig maar voor de deken wil ik toch acryl gaan gebruiken want wil voor de winter een groot deken maken voor heerlijk onder te kruipen in de zetel en daarin wil ik verschillende soorten grannys in verwerken, lijkt me wel leuk
ben nog veel plat maar het begint weer beter te gaan dus heel binnenkort ben ik weer volop op het forum aanwezig hoop ik want mis het wel
nu weer wat plat maar alles eerst uittrekken want het is hier in het limburgse genk al aardig aan het grommelen
tot gauw lieve hobbygenootjes
dikke hobbyknuffel en veel succes allemaal met de grannys en de rest waarmee jullie bezig zijn
riet
leef vandaag, niemand beloofd morgen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2011 om 14:50

Dames,

Ik ben aan het stoeien en haken geweest met het granny square patroon van de kerstdeken. Wat ik ook doe, het wordt niet mooi. Ik heb 4 verschillende haaknaalden gebruikt........  ..........  ............ Ik geef het op!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2011 om 13:22
Het is prima aangekomen
Dank u wel
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2011 om 13:13

Aha, nu ik de foto vergroot heb, zie ik het.

Iedereen het nieuwe patroon in goede orde ontvangen?

Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2011 om 12:08
de rand is gewoon granny stripe er rond. en nu zou ik die 2 aan elkaar hangen en daar dan nog een aantal toeren van die rand er rond.

Nieuwe CAL goed ontvangen hoor!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2011 om 11:24

Ik ben aan het stoeien geweest met de kerst square van de kerstdeken. Het is niet naar mijn zin en ik ga zo nog eens kijken en nog weer eens haken.

Ik ben er dus mee bezig!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns