Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granny square CAL - deken

 Reageer Reageer Pagina  <1234 17>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 16:01
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:


@ Prideke, ik doe m'n Karisma ook met drie kleuren... Op
m'n www staan wat foto's. Het is even goochelen met de
kleurverdeling, maar ik ben er nu tevreden mee. Hoe ik de
vierkanten uiteindelijk ga verwerken weet ik nog niet.
Dat is van latere zorg ;)


Ik ga even kijken op jouw www! Anders ga ik ook overstag
hihi.

Dat poppenstapelbed is super gaaf!
   Zo simpel en heel veel van dit soort mandjes
staan te verstoffen omdat het net niet past/groot genoeg
is etc etc.
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 16:58
Ik ben ook aan mijn eerste square bezig Ik zit n.l. met een
probleem Ik ben n.l al bezig met mijn deken en heb al heel
wat verschillende vierkantjes af Nu is dit vierkant te
groot Denken jullie dat het lukt om ronde 7 met vasten te
haken i.p.v stokjes en ronde 8 weg te laten Dan wordt hij
kleiner en past het wel in mijn deken
Wie wil me even raad geven
bedankt vast
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 17:28

Vlijtig Liesje, dat moet volgens mij heel goed kunnen, dat ga je toch anderhalf of twee cm schelen als je met haaknaald nr 3 werkt. En als je met een dikkere naald haakt nog meer centimeters...

Groetjes, Elizabeth

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 18:55

Ik ga ook weer wat anders doen dan gedacht whhaa

ik heb nu 6 vierkantjes af. Ik was met nummer 7 bezig maar daar ging wat mis.

geen zin om opnieuw te beginnen. ben dus mijn 6 vierkantjes aan elkaar aan het zetten. ben daar dus nu mee bezig.

ik ga niet meer vierknatjes maen, maar ga dus om wat ik heb een granny streep maken en dan steeds groter.

ben benieuwd.

Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 14:09

Hoe gaat het met jullie vierkantjes? Ik heb er inmiddels 2 af en ze vallen wat groter uit dan ik gedacht had, dus ik denk dat ik er aan 6 per poppendekentje wel genoeg heb. 'k Vind het erg leuk om te doen. Als je er 1 gemaakt hebt, dan gaat de 2e echt een stuk makkelijker en ik denk dat ik bij de 3e square niet meer op m'n papier hoef te kijken.

succes allemaal

Groetjes Lmarina
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 14:24

het gaat echt steeds makkelijk, dat is zo.

Mijn deken is alleen maar een kwastie van stokjes, en het gaat dan ook al best snel.

lekker niet nadenken en gewoon doen, heerlijk zo een lekker weg haak deken.

 

Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 16:45
Ik heb er nu drie

Als je eenmaal weet hoe het moet gaat het makkelijk
Doe alleen de buitenste rand met vasten Hij werd anders wat
groot voor bij mijn andere squares
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 17:00

Ja, de Karisma haakt lekker weg hè..  Ik doe em met vier kleuren en ik dacht dat ik eerst 16 verschillende vierkantjes kon maken, maar de wiskunde regel is in dit geval 4x3x2x1 ... en dat is 24..

Ik zit nu op 14 vierkantjes die af zijn. 'k Zal straks wat foto's nemen en plaatsen. Ik geniet er echt van!

 

Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 20:20

En hier zijn dan de foto's....

 

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 20:21

Wow, wat een leuke reacties allemaal!

Ik heb deze week nog geen Karisma's gehaakt, maar ben al wel aan het proefhaken voor volgende week. Heb een heel mooie square gekregen van Elizabeth (Kata square). Ben er helemaal verliefd op! Maar voor komende week heb ik al een andere square uitgekozen. Die krijen jullie zondag!

Willen jullie nog even kijken of alle namen nu kloppen in het eerste bericht? Kan even niet meer volgen of iedereen nu ook het patroon heeft gekregen. Mocht je wel mee willen doen, maar nog geen mail hebben gehad van mij, dan graag even een mailtje. Dat is voor mij het makkelijkste met het verzenden van het patroon...

Voor nu ga ik snel de pc afsluiten. Dan kan ik nog even haken aan m'n Kata square...

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 21:22
hey Ieke, ik doe nu niet mee want ik heb er echt geen tijd
voor, maar ik zou wel graag je patroontjes ontvangen want
ik wil ze graag meenemen naar Frankrijk aankomende
vakantie. Daar ga ik denk ik met de square-deken beginnen.
Wil jij ze mij ook toesturen?
Back to Top
bauk View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 87
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bauk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 21:53

Jaaaa, mooi hoor!!

Ik heb t patroontje binnen, 4 kleuren uitgezocht, Guus zingt z'n nieuwe cd dus ik ben er helemaal klaar voor!

Dames nogmaals, wat een heerlijk vermaak heb ik nu toch op die saaie avonden zeg!!

GRX bauk
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 22:11
Originally posted by elizabethh elizabethh wrote:

En hier zijn dan de foto's....

 

heel mooi zeg.

Ik ga dus ook zien voor 3 kleuren.

IngeDeV

IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 11:38
Elizabeth dat ziet er prachtig uit

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 14:01

@Henrieke, sta er nog niet bij in t eerste bericht...heb wel 1e patroon van je ontvangen ,maar je schrijft dat je me nog een mail zou doorsturen(die je anderen ook gestuurd had) maar die heb ik nog niet ontvangen van je!

Ik wil iig aan beide squares meedoen, een deken voor de hond en een grotere voor mezelf voor straks op mijn hobbykamer,als die ooit nog af komt....?!? En dat geld voor zowel de deken als de kamer,

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 14:12
Oeh, leuk idee! Ik heb laatst ook al een patroon van die site afgeplukt, ik vind dat ik mijn nichtjes (en neefje in wording ) er wel blij mee kan maken... 3x vóór sinterklaas, zou dat lukken? 't Hoeft natuurlijk niet zo'n grote te worden, want het zijn nog ukkies...
Blessed to be a blessing
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 17:29
Hoe leuk die foto's al tel ik 4 kleuren Maar mooi gehaakt! Met welke naald is dit gedaan?
Ik ga er ook snel aan beginnen
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 21:41
Deze heb ik tot nu toe. Ik had 3 bollen bruine Saskia van m'n schoonmoeder gekregen, die verwerk ik nu maar hier in.
Groetjes Lmarina
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 21:45

Help,

ik heb nog niks ontvangen.

Wat gaat er fout?

Groetjes IngeDeV

IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 22:22

Prideke: ik haak de vierkantjes inderdaad met vier verschillende    kleuren en met haaknaald nr. 3. Henrike maakt ze met drie verschillende kleuren en ik dacht met haaknaald nr. 6

Inge: Henrike kan waarschijnlijk door stage en training niet elke dag op het forum kijken, maar ze zal t.z.t. je vraag zeker lezen en beantwoorden!

Lmarina: wat zijn ze mooi, zo leuk om te zien in verschillende kleuren..

Groetjes, Elizabeth

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns