Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granny square CAL - deken

 Reageer Reageer Pagina  <1 1213141516 17>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2011 om 20:44
Ik heb nu iets van 10 bollen gebruikt denk ik zo. Maar daar zitten ook de proefhaaksels nog bij. Dat hangt natuurlijk ook van de grootte van de deken af, maar denk dat je van de Wibra wol iets van 6 bollen per kleur moet hebben, als je 3 kleuren doet. Je kunt natuurlijk voor de zekerheid 10 van elke kleur doen. Als je bollen over hebt, kun je die meestal wel terug doen als ze niet gebruikt zijn.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2011 om 19:27
Dank u voor de info.
Groetjes en succes met je stagewerk
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
hallopeetje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 28
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hallopeetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2011 om 20:44

Hoi,, ik ga ook mee doen met de granny's alleen weet ik nog niet wat ik er mee ga doen.

Ik ben namelijk al met een granny deken bezig en een plaid.  maar die weeg bijna 1 kilo nu en met dit hete weer wil ik even geen zwaar haakwerk op mijn schoot (mijn werk is op mijn blog te zien.

vanavond ga ik dus met de eerste granny Cal beginnen en dat doe ik met een lekker koel katoentje

grtjs Petra

Neem ook eens een kijkje op mijn blog

http://hallopeetje.blogspot.com
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 11:26
@ Petra,ik heb je alle patronen gestuurd, geloof ik ;)

Heb het patroon voor deze week al weer uitgezocht. Wordt weer een bloemetje ;)
Back to Top
wiepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wiepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 12:37
Ben benieuwd naar de nieuwe. ELke week weer een feestje.
Bedankt!
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 13:32
Joehoe!!!!!!!! Weer een bloemetje, moet toch bekennen dat ik die wel het leukste vind, kijk er nu dus al weer naar uit, nog 2 nachtjes slapen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 14:24
Ik ga vandaag er mee beginnen. De bollen roepen maar om ze te gebruiken. Na veel klein haakwerk voor anderen gedaan te hebben is het nu mijn tijd ;-)
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 15:17

Dames, kijk maar eens in jullie mailbox!

Ik heb mijn Karisma deken bijna af... Nou ja, ik heb 24 Karisma's helemaal af, 10 bloemen, 7 rondjes, en 3 kernen. Mmm, vaag verhaal. Kijk zelf maar:


Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 16:21
Iek wat is deze weer leuk Ik ga hem vlug proberen
Heel erg bedankt
Prettig weekend




groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 17:41
Leuk Ieke! Ik ben nog even snel de Zeeman in gehold om bollen bij de kopen. Zag bij jou bollen per kleur staan... Ik had er maar 3 per kleur 
Gelukkig hadden ze van 2 kleuren de juiste wikkelnummers
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 19:49
Hij is leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! Mn handjes jeuken gelijk!
Back to Top
Rietepetietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 206
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rietepetietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 20:37
dank u wel ieke voor patroonttje, alles goed ontvangen!!!

wat een leukerd is het aan het worden!!!!!
knap werk hoor

dikke hobbyknuffel
riet
leef vandaag, niemand beloofd morgen
Back to Top
Ekaz View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 106
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ekaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2011 om 14:07

Bedankt voor het nieuwe patroon. Ziet er weer mooi uit. Ben nog even aan het denken of ik deze in mijn deken zal verwerken. Eerst maar even 1 proef maken.

 


Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2011 om 12:54
Dat doe ik ook altijd! En dan zie ik wel wat ik er mee doe...

Ik hoop dat ik vandaag nog even wat granny's af kan maken. Vanmiddag op verjaardagsvisite bij een hakende vriendin, dus de granny's gaan lekker mee!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2011 om 09:46

Heb inmiddels 29 Karisma's af. Per dag komen er weer 3 bij. Als ik met de auto ben tenminste. Papa rijdt, en ik haak. Eerlijke verdeling toch?

Vanmiddag staat de teller hopelijk op 31. Dan ben ik eindelijk over de helft ;)

Voor degenen die nog moeten beginnen/nog meer wol nodig hebben/plannen hebben voor nog meer dekens:

Vanaf maadag 5 juli zijn alle wol en katoen met 25 % korting bij de Wibra. Jullie weten dus al wat ik maandag ga doen...

Nog even flink wat bollen inslaan, vooral wit. Die gaat er hard door heen bij mij...
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2011 om 13:31

Ik was net even aan het googlen naar leuke randjes voor
om de deken. En ik heb er een aantal heel leuke gevonden.

Als je via google op het tabblad boeken drukt, en dan
crochet borders intypt, dan kun je een aantal pagina's
bekijken van zeer leuke boeken. Ik heb twee van deze
boeken besteld, komen hopelijk vandaag binnen (14 dagen
geleden besteld).


Maar ik wilde ze jullie niet onthouden:
http://books.google.nl/books?
id=o_fWrAT5S4IC&printsec=frontcover#v=onepage&q&f=false

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2011 om 20:04

Jullie gaan goed zeg !!!!

 

 Ik ben nog met een deken voor mij oudste bezig

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 14:45





Lalala, het lijkt wel of ik niets anders doe
Maar niets is minder waar hoor, ik moet er gewoon nog een heleboel!

Ik heb gisteren eindelijk de boeken binnengekregen. Eentje komt maandag nog, denk ik. Ik heb al een heel leuk randje op het oog, dat zal ik binnenkort eens gaan vertalen.

Ik stuur jullie zo weer een nieuw patroon. Zou het leuk vinden als jullie hier ook reageren, het topic valt helemaal dood...

Back to Top
Ekaz View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 106
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ekaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 14:59

@ Ieke

Bedankt voor het mooie nieuwe patroon.

@Allemaal

Tot nu toe heb ik 3 verschillende granny's in mijn deken. De Karisma, Kata (beetje aangepast) en de Clematis (ook een beetje aangepast). Weet nog niet precies hoe ik ze ga gebruiken. Hier een fotootje van een aantal granny's. Heb er inmiddels al meer gehaakt.


Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 15:08
Wow, dat ziet er weer heel anders, maar ook weer heel mooi uit! Leuk om de afwisseling, maar toch ook de eenheid van je granny's te zien. Denk dat je de nieuwe voor deze week ook leuk gaat vinden ;)

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1213141516 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns