Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granny square CAL - deken

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 17>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 15:35

Ik vind hem prachtig!!!!!!!!!

Mijn eerste karisma is ook een feit,na wat gepuzzel en 3 keer opnieuw beginnen, maar vind het geweldig leuk om te doen!!

Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 16:06
Ik vind hem heel erg mooi Ik ga er dadelijk aan beginnen
Dank je wel
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 17:35
Heel mooi en de nieuwe zien er ook heel mooi uit!
Ik ga toch eerst met de karisma verder doen en daar eerst een compleet deken van te maken.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 18:52

Dat is fijn om te horen!

Bedankt weer voor alle lieve reacties, dat stimuleert me enorm om ermee door te gaan.

Vanmiddag op visite heb ik m'n Kata afgemaakt en ben ik begonnen aan de twee Karisma's die ik deze week wil maken. Doe eerst 2x kleur 1, dan 2x kleur 2, etc. Gaat sneller. En ik moet er nogal wat voor een deken voor m'n bed...

Als er vragen zijn over het patroon, kun je me altijd mailen. Ik zal proberen morgenavond even de mail te kijken, maar weet niet of het gaat lukken. Op het werk heb ik de patronen niet bij de hand, dus dan gaan inhoudelijke vragen beantwoorden niet lukken...

Fijne zondag!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 19:31

Hierbij mijn eerste deken. hij is net zo groot als mijn 3,5 jarig zoontje

Back to Top
bauk View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 87
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bauk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 19:58

Wat issie leuk!!

Ik ben er intussen een Karisma kussen bij aan t maken voor een vriendin die deze week jarig is en helemaal weg was van de vierkantjes :)

 

Ik heb overigens ( nog ) geen nieuw patroon ontvangen....

GRX bauk
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 20:41

O wat een heerlijk enthousiaste mensen allemaal

Leuk Bauk, granny square kussenhoezen staan ook nog hoog op mijn verlanglijstje!

En een kerst granny square deken voor op de bank. Dus ik ga deze week op zoek naar mooie Christmas Granny Squares

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 20:46

wat leuk bauk een kussen!

 

En een kerstkleed klinkt ook wel heel gezellig voor op de bank

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 08:09

Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

En een kerstkleed klinkt ook wel heel gezellig voor op de bank

Als we er nu aan beginnen is het iedere week 2 of 3 blokjes. Ik maak niet zo'n grote. Heb een grote hoekbank, met aan het einde een soort grote voetenbank zonder leuning. En daar wil ik een kerstkleedje op (± 50cm x 1m).

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 09:07

Zou ik ook nog het nieuwe patroon mogen ontvangen? Ik sta eigenlijk alleen onder deken 1 Karisma, maar ik vind squares haken zo leuk, dat ik eigenlijk ook wel andere wil uitproberen, dus je kunt me ook onder deken 2 losse squares zetten.

Wie wil het nieuwe squares patroon even naar mij mailen?? By Ieke heeft het ws te druk, maar iemand anders wil het vast wel even doen   Alvast bedankt!

Groetjes Lmarina
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 10:13
Ik stuur het even naar Lmarina en Bauk!
Back to Top
bauk View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 87
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bauk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 10:16

Mijn 'viertjes'

Er zitten wat veel blauw tinten bij, maar die ga ik gebruiken voor t kussen van een vriendin van mij ( houd idd erg van blauw  )

Mijn zoontje, waar ik de deken voor maak is helemaal weg van de gemeleerde kleuren, dus die moeten er nu nog een hoop bij gaan komen.

Als t me lukt, wil ik de deken vastmaken op een dekbedovertrek zodat zoonlief dit kan gebruiken als zijn deken te warm is en zijn laken te koud. Ben erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Ben er intussen wel achter dat ik de 'viertjes' erg leuk vind om te doen, en hoe meer verschillende hoe beter, dus dit word nr 1 en hopelijk heb ik er over een tijd een hele boel verschillende om s lekker af te wisselen op de bank!

PS, bedankt Henrike!

GRX bauk
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 10:33
Allemaal zo mooi...
Ik baal even... het is echt af te raden met teveel dingen tegelijk bezig te zijn hoor... Was gisteren aan mijne 4kantje begonnen (karisma) en daarnet had ik het af, maar wat zie ik nu... het is groter dan het andere.... grr... ik nam gewoon de verkeerde haaknaald.... NU weer alles uit halen en opnieuw beginnen dus... grr
Back to Top
bauk View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 87
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bauk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 10:44

Hmmmmz.. dat is idd vervelend.

Ik heb bij de Jumbo een aantal van die zakjes met 5 haaknaalden gehaald en laat elke naald in t werkje zitten en rol dat op en doe t in de "mee bezig" tas  Misschien een tipje zodat je steeds de juiste ervoor gebruikt ( want ja, ook ik heb die fout al eens gemaakt

GRX bauk
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 11:01
Ik laat ook de naald die ik gebruik in het werkje zitten. Zo grijp je niet mis en kan het niet fout gaan
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 12:00
Mooi hoor,Bauk! Ik vind het wel een idee van je om kleur 3 en 4 gelijk te houden...ga dat ook doen denk ik bij deken 2...blijft het toch een geheel! En kunnen mooi alle restjes gebruikt worden!!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 12:10
Dat wordt heel mooi Bauk lekker vrolijk al die kleurtjes

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Gerlily View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerlily Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 13:13
Ik word helemaal enthousiast door de creatie van Bauk. Zij attendeerde me op dit topic eni k zou graag mee doen met Karisma. Krijg ik dan het patroontje toegestuurd of hoe gaat het verder in zijn werk. Ben nog niet zo lang lid, dus dit is weer nieuw van mij.

Groetjes,
Gerda
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 13:14
Ik doe dat ook hoor, tenzij ik met 2 werkjes bezig ben met dezelfde naald en dan leg ik die daarna terug op mijn bureau (waar er 3 liggen) en dan kies ik de verkeerde he. Op het patroon staat 3  mm, maar die heb ik niet dus was aan het twijfelen of ik de 2.5 of 3.5 had gebruikt... het was dus blijkbaar de 2.5 ipv de3.5...

Ik ga het vierkant nu opnieuw maken se.
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 14:20

Bedankt Henrike  kunnen we weer aan de slag, die Calypso ziet er echt uit om meteen te proberen!!

Bauk, wat mooi zeg. Echt een goed idee om kleur 3 en 4 steeds hetzelfde te doen, dan wordt het niet te bont maar een wat rustiger geheel. Supermooi!

Succes verder allemaal met het haken

Groetjes Lmarina
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns