Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kat niet thuis gekomen

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kat niet thuis gekomen
    Posted: 22 Mei 2011 om 17:25
ben verdrietig  mijn 1-jarige kater is vannacht niet thuis gekomen en is nog steeds niet hier geweest . Heeft nog eens een keertje weggebleven een nachtje , maar dan zat hij onder de morgen in de veranda te wachten tot hij binnen mocht .
We zijn al overal gaan zoeken en hem steeds maar roepen , maar geen beweging te zien van hem .
Ik denk weer aan het ergste , ben echt verdrietig om ons Luca . Is zo n lieve kater en zo n flodderke
Ik wil hem terug en wel nu direct
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 17:32
Hopelijk komt hij toch nog thuis he!!!!
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 17:47
waarschijnlijk is je katertje op stap. of hij zit bij iemand in de schuur. dan kun je je buren bij langs gaan.

onze kat is ook eens in het jaar een paar dagen weg. elke keer maak ik me weer vreselijk zorgen, maar uiteindelijk komt hij steeds weer terug. hij is dan achter de muizen in het land aan als het land wordt leeggehaald.
het is vreselijk slopend die onzekerheid.

wat je kunt doen is de asiels bellen, en de dierenambulance. die kunnen dan naar hem uitkijken (ik weet niet of hij gechipt is?)
je kunt hem ook nog op de site van Amivedi plaatsen.

ik hoop voor je dat hij gauw weer terug komt!
ik duim voor je!

Groetjes Petra

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 18:16

Halo Linda

ja dat is triest, je kan het ook op ATV televisie bij gezocht zetten, dan staat het er een maand gratis, (ik weet natuurlijk niet waar je woont, anders bij het lokale TV station kijken op teletekst bij gezocht)en dan zoals Petra zegt, de asiels in de buurt afbellen

ik hoop dat Luca vlug terugkomt, en in goede gezondheid

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 18:43

Wat vervelend voor jullie.

Ik hoop dat hij snel weer bij jullie terug is/komt.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 19:26
ach nee toch, ik hoop echt da hij snel weer thuis is. pfff wat erg die onzekrheid.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 19:44

weet wat het is, je blijft zoeken en zoeken en gelukkig vaak de andere dag zit hij voor de deur te wachten.

Is hij gecastreerd?

lydia wijsbroek
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 20:00
oh wat naar voor jou, ja, je blijft zoeken hé.
Ik hoop dat hij snel weer bij jullie terug is/komt.

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 21:02
Wat erg ik hoop dat ie snel weer thuis komt

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 21:14
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

weet wat het is, je blijft zoeken en zoeken en gelukkig vaak de andere dag zit hij voor de deur te wachten.

Is hij gecastreerd?

ja hij is gecastreerd
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 21:15
nog steeds niks 
en ja , ik zoek me gewoon een ongeluk , vind geen minuut rust in huis .

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 22:38
misschien zit hij bij iemand in de buurt in de schuur en kan hij er niet uit
lydia wijsbroek
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2011 om 22:44
Ach Linda mekind, wat voel ik met je mee, vorige week was mijn poes ook 24uur weg terwijl hij normaal nooit langer dan 5 minuten de deur uit is, ik was er misselijk van...kheb in onze straat en de straat achter ons huis briefjes met een foto in de brievenbus gedaan en gevraagd of de mensen i.d. schuur wilden kijken en potverdorie, 's nachts om 12uur kwam hij thuis...een wonder..ik hoop zó voor jou dat jouw beestje ook thuiskomt maar intussen erg veel sterkte ! 
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Rietepetietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rietepetietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 06:39
ach linda wat erg van luca!
is hij thuis gekomen nu?
hopelijk ligt hij nu heerlijk te spinnen bij u
ik weet hoe pijn het doet een geliefd dier te missen en niet te weten waar ie is
mijn gekrasteerde kater ging soms ook wel eens een paar dagen op stap en ook al wist ik dat hij terug kwam toch was ik steeds onrustig
ik hoop van ganser harte dat luca weer thuis is ondetussen
hele dikke sterkteknuffel
riet
leef vandaag, niemand beloofd morgen
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 08:00

ken het helaas maar al te goed...en het laat je nooit met rust als je niet weet hoe,wat en waar.

Hoop echt voor je dat Luca weer thuis komt!!!

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 08:38

is hij al thuis gekomen?

ik hoop voor je dat je hem snel vind

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 10:05

Houd moed,

Ik duim voor je!!!!!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 12:05
Is hij er nu al ,ik weet wat het is dat ze niet thuis komen voor u op te vreten zeg maar hou er de moed in he hij komt wel naar huis
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 13:27
Onze Be-Bob is toen hij 10 was eens drie maanden zoek geweest en toen dook hij op in het asiel. Geef het niet te gauw op en haal je geen enge verhalen in je hoofd. Het is inderdaad wel goed als ze gechipt zijn. Dat doet echt geen pijn, het gaat met een injectienaald, je voelt geen reactie als je hem vasthoudt terwijl het gebeurt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerlily View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerlily Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 14:07
Sterkte, weet hoe je je voelt. Hier is de oudste poes een paar jaar geleden 10 dagen kwijt geweest. Ongeveer 300 briefjes rondgebracht en alle dagen lopen zoeken. Uiteindelijk kwam er een telefoontje dat ze in een heg zat, aan het einde van de straat notabene. Is wel een lange straat en aan die kant erg druk. Hoop dat het voor jouw ook goed afloopt.

Groetjes,
Gerda
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns