hoe naai je glazen oogjes aan? |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Mei 2011 om 22:49 |
|
Ik haak vaak beestjes. Maar naai ik nu die glazen oogjes op de beste en veiligste manier aan? Veiligheidsogen is niet altijd mogelijk
|
||
![]() |
||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Goeie vraag... deze hebben een haakje ipv een veiligheidspinnetje. Daarom gebruik ik ze ook niet voor knuffels waarvan ik weet dat ze naar kinderen gaan.
|
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
|
als het voor kleine kinderen is dan haak ik zelf oogjes van dunne wol en dat naai ik er dan op. dan weet ik zeker dat het veilig is.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
|
Ik zou ook geen glazen oogjes aan kleine kinderen geven... En anders heel goed vastmaken, als het kan de ogen via de binnenkant aan elkaar vast maken...
|
||
![]() |
||
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
|
Ik gebruik plastiek oogjes met een oogje eraan, ik naai het
oogje vast en doe er dan een druppel lijm onder. zo blijven de oogjes mooi zitten. gelukkig heeft Heutink sinds kort weer allerlei maten oogjes in de handel. (Wie ze wil mag ze ook bij mij bestellen, verzendkosten via heutink zijn 6.95 euro. dat kan goedkoper.) www.heutink.nl |
||
![]() |
||
![]() |
||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
|
Die lijm vind ik een goed .idee. Dank je wel
|
||
![]() |
||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
|
Ook een heutink fan hihi. Heutink zit bij mij om de hoek dus kom er meer dan geregeld. De producten in de winkel en website wijken jammer genoeg soms erg af. Zeker met de oogjes... Ik heb contact met ze gezocht en ik heb ze gevraagd waarom ze een brievenbus zending voor pakketpost berekenen. Antwoord...ik moest het maar zien als administratieve kosten ![]() |
||
![]() |
||
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
|
DAN WORD IK GEEN KLANT
![]() |
||
groetjes geesje
|
||
![]() |
||
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
|
Ik was er in geen tijden geweest, allemaal schildermaterialen verder weinig hobbyartikelen. Sinds kort zijn ze er achter dat er wel heel veel mensen wegbleven en nu komen de andere hobbyartikelen ook weer in de winkel, heb er zelfs al breiwol gezien. ![]() ![]() aanwezig. |
||
![]() |
||
![]() |
||
|
Wij zijn met een groep bezig kerststerren te haken van goudkleurig garen. Ze komen in de kerk in de kerstbomen te hangen. Ze moeten goed stijf worden gemaakt. Hoe doen we dat het beste. Ik heb geprobeerd met suikerwater. Ze worden dan goed stijf, maar het is een plakkerig gedoe. Heeft iemand een beter idee? Zouden ze in een kerk sneller slap worden? Moeten we ieder jaar weer opnieuw stijven. Zou ook een probleem zijn, want ze moeten dan ook steeds opnieuw gespannen worden en het zijn er ong. 80!!
|
||
![]() |
||
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
|
lidwina er staat geen emailadres in je profiel, en als je naar het algemene topic vragen gaat kun je zelf een topic openen.
|
||
lydia wijsbroek
|
||
![]() |
||
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
|
Heutink, dat zit bij mij ook best in de buurt. Dom dat ik daar nooit aan gedacht heb.
@ Prideke: woon jij in Rijssen? |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |