Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

regenboogkussens

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
saskia welmoed View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer saskia welmoed Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: regenboogkussens
    Posted: 09 Juni 2011 om 19:29

Dit hartverwarmende initiatief kwam ik tegen:

Geborduurde persoonlijke kussens voor hen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

groeten,

Saskia Welmoed

Back to Top
saskia welmoed View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer saskia welmoed Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2011 om 19:30

moet ik natuurlijk wel de link er bij doen:

http://www.regenboogkussens.nl/

Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2011 om 20:22
Helemaal geweldig,heb me gelijk op gegeven om te helpen
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 08:59
Kan helaas niet borduren... Als het haken was geweest deed ik meteen mee!
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 09:26

Misschien een idee om aan te geven. Het moet naar mijn idee ook kunnen met gehaakte dingen.

Heel goed initiatief.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
pollewob View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pollewob Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 09:27
Ik heb er inmiddels 1 besteld voor een moeder op school die borstkanker heeft, vind het zo'n mooi gebaar, en ik kreeg gelijk antwoord terug dat ze er 1 gingen maken voor haar. GEweldig iniatief!!
chantal
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 11:56
Geweldig initiatief!!!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 13:02
oh wat een goed idee! En mooi initiatief!!!
Ik kijk wat ik ook kan doen
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 13:49
wat mooi!
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 16:48
Wat een goed initiatief. Ik loop er meteen warm voor. Als ik mijn lopende projecten af heb, dan geef ik me op als borduurster. Dat zal wel september worden, maar ik ga het zeker doen!!
Groetjes Lmarina
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 19:52

hoi hoi

ik doe dit ook al een poosje en moet zeggen het is super gaaf.

ik heb zelf in het verleden ook een aanvraag gedaan en dat was echt zo hartverwaremend dat ik besloten heb om zelf mee te doen.

Je kunt van diverse aanvraen krijgen en je werkt dan met 6 mensen aan een kussen 5 borduren en een zet het in elkaar maar vooral de reacties die er op komen is geweldig.

zou zegen gewoon doen haha

jose

Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2011 om 16:36

er zijn er ook vor haken hoor

ik weet dat er voor kleine zieke babietjes in ziekenhuizen gehaakt en gebreid wordt

en sibol international sunshine for love blankets zij haakt ingestuurde blokken aanelkaar en maakt er dekens van

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 09:46

het je daar een site van want dat lijkt me leuk om het dan te gaan afwissel.

dan kan je de ene keer borduren en de andere keer haken.

en het is weer een nieuwe uitdaging.

jose

Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 17:26
Ik ken wel de droomdekentjes. Deze dekentjes worden gequild (genaaid) en aan zeer zieke kinderen gegeven. Volgens mij wordt dat geregeld door regenboogboom of zoiets.

En volgens mij heb ik ook wel eens gehoord dat er speciale dekentjes gemaakt worden voor couveuse kindjes, maar dat weet ik niet zeker.

Wat is er mooier dan iemand blij kunnen maken met iets dat je heel leuk vindt om te doen toch?

groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns