Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHandwerkbeurs

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2007 om 18:30
Originally posted by Edith Edith wrote:

Ik ben vandaag naar de Handwerkbeurs geweest. Vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. Het was erg klein. Veel op gebied van quilten en borduurpakketten. Helaas weinig wol (paar kramen). Gelukkig was ateliet Bep er wel en dat maakte veel goed. Maar als het volgend jaar weer zo klein is dan haak ik af.

Wel heb ik nog wat gescoord: bamboesokkenbreipennen nr. 3 (voor de kerstsokjes die ik voor in de boom wil gaan maken), een patroon van een eland van atelier Bep en een bolletje wol met een patroon van een vestje voor Lotte.

Veel plezier morgen Ilona en ik hoop dat je nog leuke dingen tegen het lijf loopt.

Hoi Edith,

jouw antwoord verbaast me eigenlijk helemaal niks. Ik was er al bang voor toen ik de exposantenlijst bekeken had. En is ook maar een kleine hal inderdaad en de prijs is laag.

Ik ga morgen met een vriendin en we zien wel wat we gaan doen daarna.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2007 om 20:48

De entree zegt niets. Die is al lang zo laag en de beurs in Zwolle was tot nu toe zeer zeker de moeite waard. En Den Bosch was vorig jaar ook heel leuk.

Het lijkt wel of zo'n beurs in het noordoosten meer aanslaat dan hier in het zuiden.

Maar met een vriendin is het weer heel anders. Dan wordt het ook nog gezellig. Mijn vriendin had helaas afgezegd zodat ik alleen ben gegaan.

Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 29 September 2007 om 08:28
ik ga vandaag ook met mn moeder. Heb er zin in, ben nog nooit naar de handwerkbeurs geweest (ga meestal naar de kreadoe).

ben benieuwd dus
Groetjes van Lieke

Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2007 om 08:59
Ik vond het inderdaad een beetje tegenvallen, ook omdat ik natuurlijk alleen maar brei. Het breigaren wat er was, was voornamelijk met wol, dus daarin niets gescoord. Wel een ontzettend mooi boek gekregen (nog voor het behalen van mijn bachelor): poetry in stitches. Ik was meteen verliefd. En nog wat nieuwe sokkennaaldjes gekocht (was er eentje verloren in de trein) en nog wat kant (voor in mn scrapbook, ja, daar kan ik alles voor gebruiken)
Groetjes van Lieke

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2007 om 11:43

Ik was samen met een vriendin en terwijl zij nog niet uitgekeken was, ben ik gewoon een haakwerkje uit gaan proberen bij het S&B café. Ik vond het wel een beetje kliekerig daar.

Ach ik heb grotendeels gevonden wat ik zocht op de beurs, behalve dun garen voor een leuk truitje voor Jennifer maar nu ik weet wat voor soort garen ik zoek, zal ik dan ook wel op de markt vinden.

 

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 538
Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2007 om 22:53

in zwolle zijn de creadagen op 16, 17 en 18 november (als ik goed ben ingelicht)

voor de liefhebbers is er op 14, 15 en 16 december een hobby-doe-dag i.s.m. "cristmas deco & crea fair bij kaarslicht" in de nieuwe evenementenhal op het tt-terrein in assen.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns