Wie kan me helpen? |
Reageer |
Autheur | |
Butterfly1979
Groupie Lid sinds: 17 Juni 2011 Status: Offline Points: 62 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Juni 2011 om 22:32 |
Hallo, Wij willen een patroon haken van kleine bloemetjes. Nu hebben ze het hier over een Magic Loop. Voor een dicht midden, zonder zichtbare opening. Nu lopen wij hiermee vast... Die draad om de vinger leggen gaat nog, maar hierin kun je geen steek haken, want die vallen allen los.. |
|
Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
|
|
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
www.youtube.com/watch?v=WLuSVyKvoUg
kijk hier even op. daar zie je precies hoe je de magic loop doet. succes |
|
|
|
berdien
Hobbywonder Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik kwam er ook niet uit en ik heb toen gewoon 1 losse gehaakt dan lukt het ook.miss kun je dat eens proberen.
|
|
mayolijn
Hobbyguru Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
inderdaad even naar youtube en magical ring crochet intikken en het wordt heel mooi uitgelegd.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je het een paar keer oefent, doe je het "blindelings".
Het is een heel fijn begin. Ik denk er al helemaal niet meer bij na.Maar het kan ook met twee lossen, maar dan kan je het niet zo lekker "dicht "aantrekken. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je eenmaal weet hoe het moet, wil je niets anders meer. En inderdaad, ik heb het ook via you tube geleerd en daar laten ze het heel duidelijk zien. Succes
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |