Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie weet waar ze deze katoen nog hebben

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie weet waar ze deze katoen nog hebben
    Posted: 14 Juli 2011 om 10:29
Ik ben op zoek naar een restant katoen van schachenmayr en dan de jazz, ik weet dat hij uit de handel maar misschien weten jullie nog een restant te koop. Ik heb indertijd veel gekocht maar ik kom nog wat sprekende kleuren zoals aqua , jeansblauw en rood te kort.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 10:55
Zal even kijken of ik nog wat heb liggen, beloof niets;)

Misschien bij een soort van wol-outlet. Zit zoiets in Hardenberg, heb ik begrepen. Wat ze daar verkopen, geen idee, ben er zelf nog niet geweest...
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 11:14
heb gekeken helaas ik heb beige en oranje liggen
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 11:44
Oranje heb ik nog wel wat  en zacht groen, lichtblauw, geel, bruin ,zwart, licht aqua. Ik ben echt op zoek naar rood, jeansblauw en donker aqua blauw en dan van ieder toch wel 5 bollen, ben met een deken bezig.

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 11:55

hardenberg is super, ze hebben daar heel veel keus en bij het garen krijg je ook vaak patroontjes mee, je komt alleen met meer thuis als dat wat eigenlijk de bedoeling was.

hebben inderdaad vaak soorten die niet meer in de winkel te koop zijn, maar als je er dan voldoende van koopt heb je geen probleem. hebbenn bijvoorbeeld alle kleuren Bravo, werkt hetzelfde als royaal of saskia, maar vaak heb je van sommige kleuren niet zoveel nodig, en kun je het mooi door elkaar gebruiken. ook hebben ze de Yasmina een wat dunner acrylgaren, dat perfect blijft in de was. en hele dunne katoen op 100 gram bollen voor haaknaald 1,25/1,5 voor barbiekleertjes.

lydia wijsbroek
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 12:07
Toch maar eens naar Hardenberg gaan dan...

Ohnee, eerst op maken...
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 12:52
In Ede op de Parkweg zit een wolwinkeltje Claire. Zij hebben (veel) oude partijen daar liggen als bv licorne van phildar. Zij zitten ook in zetten of heteren in een soort boerderij.
Schachenmayr hebben ze daar volgens mij ook liggen maar vraag meniet precies welk en of wat jij zoekt zij ook hebben.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 13:36
Daar in hardenberg wil ik dan ook wel een keertje kijken Lydia weet jij ook of zij een website hebben voor het adres?

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
everline View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer everline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 20:01
http://www.breishop.info/info.html

Dit is de website voor de zaak in Hardenberg. Check even of
e wel open zijn. Ze hebben speciale verkoopdagen!!
Ik moet er ook nog altijs een keertje heen. Was er laatst
en toen was hij helaas gesloten...JAMMER

groeten,
bianca
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 20:30
Ik heb 'm niet

Sorry. Hoop dat je ergens anders de gewenste kleuren nog
kunt vinden...
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 11:27
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

In Ede op de Parkweg zit een wolwinkeltje Claire. Zij hebben (veel) oude partijen daar liggen als bv licorne van phildar. Zij zitten ook in zetten of heteren in een soort boerderij.
Schachenmayr hebben ze daar volgens mij ook liggen maar vraag meniet precies welk en of wat jij zoekt zij ook hebben.

Simone ik ben vanmiddag in ede en als ik even de kans heb ga ik daar kijken.

allemaal bedankt voor de tips.

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 23:36
Ik ben niet helemaal voor 100% geslaagd maar wel iets gevonden wat heel dicht in de buurt komt, de deken is voor mezelf dus ik vind het niet heel erg dat er een ienie mini kleurverschilletje in zit.

Maar wat een wol/katoen hebben ze daar, staat vol met dozen, zakken  en bakken, er is niet door te komen zo rommelig allemaal. Maar je kan er wel heerlijk snuffelen want ze van alles op handwerk gebied.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 02:15
Ja he! En ze zijn super enthousiast daar (vind ik). Ook de licorne bolletjes gezien met dikke korting?
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 10:40
Nee Simone, ik heb er bewust niet naar gekeken omdat ik anders toch weer te veel koop:-)
Maar ze zijn inderdaad erg aardig, en wat wel grappig was.........op de bolletjes die ik daar kocht stond een sticker van een wolwinkeltje uit kesteren...........dat is hier heel dichtbij. ik ga eens op onderzoek of dat winkeltje er nog is.....
En wat veel knopen hebben ze er ook he..

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 23:33
Dat is ook hun winkel en die bestaat zeker :) Ben er zelf nog niet geweest maar wil daar wel een keer heen. Die is nl nog veeeeeeel groter dan Ede 
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2011 om 15:24
Deze week twee keer open in Hardenberg hoop dat het zaterdag lukt,Dank je wel Bianca.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns