hand werken zonder grenzen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Juli 2011 om 15:00 |
kan iemand mij helpen aan een patroonblad hand werken zonder grenzen
Daar moet een babyborn poppen bedje in staan wat je om kan draaien en als tasje kan gebruiken . graag in de Hollandse taal. groet Geerke |
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb het blad niet, maar misschien kan je in de bieb kijken...
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
denk niet dat een nederlands blad in de canadese bieb staat
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
nee , daar vind je wel boeken en de margriet en libelle geen handwerk bladen in het Nederlands
groet Geerke |
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Sorry dat had ik niet zo door:S
|
|
![]() |
|
meid dat geef niets hoor ! Dat is voor mij ook zo fijn om eens aan een patroon tekomen om lid van de hobbydoos te zijn .
Ze zoeken mee, en als ze wat hebben sturen ze het, ben al vele keren geholpen . Ben echt dankbaar voor allen die me helpen . Hartelijke groet van Geerke |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Volgens mij had Martha ooit zoiets gemaakt toch?
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |