google docs verwijderd |
Reageer ![]() |
Autheur | |
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Juli 2011 om 14:44 |
ga nu aan alles twijfelen, mag een verwijzing naar google docs wel?
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik denk dat het er aan ligt waarnaar de verwijzing naar toe gaat... als je al weet dat het eigenlijk niet mag wat een ander gedaan heeft, Daarbij is het zo dat bij de link vaak geen naam staat en als jij of een Dus mijn conclusie is: Weet je al dat iemand iets iligaals gedaan heeft, |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
heb gewoon op google docs wat oude ariadne patroontjes ingescand staan meer niet, omdat als je iedere keer moet mailen je er haast dagwerk aan hebt. er staan geen kooppatronen of iets dergelijks op. die heb ik op een cd staan/gezet
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Ik blijf erbij dat degene die het online zet fout is, als jij dan bijvoorbeeld op je homepage een link maakt dan doe jij toch niks verkeerd? Met foto's kan het overigens ook. Als jij een foto van internet plukt en daar je site mee opfleurt kan je ook allemaal problemen krijgen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |