voedingskussen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ikkie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Juli 2011 om 17:28 |
mijn dochter wil graag en voedingskussen ,voor de a.s. baby heeft iemand daar een patroon van ?? zelf tekenen lukt mij niet .
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als het om een naaipatroon gaat heeft Burda daar patronen van . Samen met slaapzak en slabbetjes
|
|
![]() |
|
ikkie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 15 |
mutti bedankt voor je tip ,maar het patroon ,maar hier geen burda winkel in de wijde omgeving te vinden.Maar ik heb al een oplossing ik koop een heel goedkoop kussen /hoes,via marktplaats en trek die over dan ben ik denk netzo duur uit als dat ik een patroon moet kopen.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8175 |
patroon is iets van 6 euro . Als je dan je vulling er nog bij neemt ben je op marktplaats zeker goedkoper .
|
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Zou ook zeker eens op marktplaats kijken, heb er de mijne voor 5 euro gekocht en daar zaten ook nog 3 reserve-hoezen bij!! Ik wil je best een hoes toesturen voor verzendkosten maar als je bedenkt wat vulling kost.....
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
Burda heeft een online winkel. Als je in Google Burda voedingskussen intikt, vind je het zó. Maar het patroon kost € 7,25 en dan misschien nog verzendkosten. Dan ben je op marktplaats vast goedkoper uit, als het niet verzonden hoeft te worden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
dames heel hartelijk bedankt ik heb er inderdaad een van marktplaats voor 5 euro die er heel netjes uitziet ,nu alleen een hoes naaien van de stof die mijn dochter zelf heeft gekocht.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |