gebreid glukspoppetje |
Reageer ![]() |
Autheur | ||||||||||
creacath ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 24 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 Juli 2011 om 18:49 |
|||||||||
hallo wie oh wie was er op de weversmarkt in Hoorn vorige week, en heeft de gebreide gelukspoppetjes zien hangen aan het kraam ? weet iemand wie ze verkoopt ? of heeft het patroon...? zou er heeel blij mee zijn |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Bloemeke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||
Sorry daar kan ik je niet mee helpen. stel je misschien eens voor dan ken de rest je ook |
||||||||||
![]() |
||||||||||
demi ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 203 |
|||||||||
![]() |
||||||||||
creacath ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 24 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
|||||||||
dank u wel voor het patroon, ik zoek een gebreid exemplaar
mvg creacath |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
|||||||||
Ik ben dan bang dat wij hem niet voor je hebben.
Ik heb ook alleen maar gehaakte. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
|||||||||
lydia wijsbroek
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
|||||||||
helaas krijg ik geen foto te zien mvg creacath |
||||||||||
![]() |
||||||||||
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
|||||||||
ik wel en doe m'n best om het zichtbaar te maken voor iedereen, misschien zo KLIK
|
||||||||||
lydia wijsbroek
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Willemina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 197 |
|||||||||
http://mijnhandwerken.nl/nieuw/?page_id=1778&q=Chinese+g elukspoppetjes Misschien dat je nog een jaargang kunt bemachtigen, het is van 2008, een berichtje sturen? Anders Googlen op de naam, wie niet waagt die niet wint. |
||||||||||
Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
|||||||||
d'r staat wel een patroon in van een noors gebreid vest maar niet van die poppetjes heb ik bgrepen op het internet
|
||||||||||
lydia wijsbroek
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|||||||||
Ze lijken op Baboeska's. Voor een ervaren breister zullen ze niet zo moeilijk zelf te ontwerpen zijn. Gewoon en kleine bal op een grotere bal. Je zet een paar steken op en verdubbelt in de eerste 2 naalden voor de kleine en in de eerste 4 naalden voor de grote, dan brei je de gewenste lengte en dan brei je de steken 2 aan 2 samen in de laatste pennen, draad afknippen en doorhalen, naden sluiten gezichten enzo borduren, klaar. Oh ja wel de draden wegwerken, mijn trucje is samenknopen en met de naald middendoor het lijf halen, strakker trekken, knippen en weg zijn ze! Ik heb al een heleboel fruit en groente op die manier gebreid.
|
||||||||||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||||||||||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |