wat moeten we nu doen |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Juli 2011 om 10:58 |
ik ben ten einde raad wat betreft men mannetje . even verkort uitleggen wat er mis is met hem : in zijn rug zijn twee wervels vastgezet met een plaatje met bouten en nu blijkt de wervel erboven te zijn gekanteld en zijn vorige chirurg had een afspraak gemaakt om ook deze mee vast te zetten bij die twee andere , maar vorige week kon hij niet meer rechtkomen door de pijn.sinds vorige week is hij opgenomen in het ziekenhuis doordat de huisarts een spoedooperatie aandringde. zijn eigen chirurg was toen niet beschikbaar dus gaf ze ons d eopdracht om hem binnen te doen in een ander ziekenhuis voor een tweede mening. nu tot op de dag van vandaag is er nog niets gedaan buiten pijnstillers gegeven en de chirurg die hij nu kreeg wou hem niet helpen en heeft hem naar pijnkliniek doorgeschoven . gisteren hebben we die man voor de eerste keer ontmoet en voor zijn verhaal kort te maken was zijn mening dat er niet smeer aan te doen was en hij er maar mee moest leren leven en zei daarbovenop dat zijn medicatie word afgebouwd naar bruffens en vandaag naar huis mag. hij moet maar kinesistherapie gaan volgen. ik gisteren dus nog naar de huisarts om haar dit te melden en ze zei dat we het hem moesten vertellen van de neurostimulator waar ze al even aan het denken zijn om die te plaatsten maar toen men mannetje vanmorgen dit tegen hem vertelde , zei hij vlakaf dat hij dit niet wilt doen aangezien hij nog zo jong is . men man heeft dus erge pijn door zijn rug en ze willen niet helpen , wat zouden jullie nu doen? ik moet hem in de middag dus gaan halen met alleen maar als pijnstillers bruffens ....
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
denk dat je als een speer terug moet naar de chirug die hem behandeld heeft, in ieder geval bellen en de zaak uitleggen en toch doorgaan voor die neurostimulator. in ieder geval heel veel sterkte de komende tijd
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
dat ben ik helemaal met Lydia eens. en anders een second
opinion vragen. maar laat je niet afschepen. heel veel sterkte voor jullie |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
monique1974 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
ik denk wat lydia en miranda zeggen een oplossing is maar vooral laat je niet afschepen kan de huisarts niet naar de chirurg bellen
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Wat vervelend is dit zeg.
ik zou hier niet zomaar genoegen mee nemen hoor. kun je niet de verzekering of iets bij inschakelen. die hebben vaak ook zo'n afdeling om patiënten bij te staan. dat weet ik nl van mijn moeder toen die ten einde raad was. ik wil jullie beide heel veel sterkte wensen de komende tijd en dat je mannetje niet al te veel pijn zal hebben |
|
![]() |
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
Ik zou het er ook zeker niet bij laten zitten!
Anders maar een derde opinie of wachten op de vaste chirurg, maar dit kan toch gewoon niet!!! |
|
![]() |
|
*Mas* ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Terug naar je eigen chirurg inderdaad, en zeker niet
hiermee laten afschepen. f en toe is het te belachelijk voor woorden dat je in dit land overal zelf achteraan moet lopen leuren, maar het is echt triest gesteld met de gezondheidszorg. Gewoon doorzetten dus, want je man hoeft echt niet met zoveel pijn te blijven lopen hoor. |
|
Groetjes,
Marcha |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23718 |
Helemaal mee eens, je man is nog zo jong, die mogen ze toch niet afschepen met zo'n smoes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Zeker niet laten afschepen en je huis arts laten bellen dat gaat iets vlotter .Maar ik vrees dat die er boven ook zal vastgezet worden,mijn vriendin heeft dat ook .Hopelijk breng je ons goed nieuws hij is daar nog te jong voor hoor |
|
![]() |
|
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Ik heb je een PM gestuurd Laat even horen of je er wat aan
hebt Het lijkt inderdaad op hetzelfde als ik heb Ik hoop voor je dat er een oplossing komt en dat je man niet te veel pijn heeft Sterkte en ik hoor het nog wel groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Ik zou dit ook niet pikken hoor.
Zeker een tweede opinie. Ik vind het erg dat ze jullie met bruffen naar huis zenden Het is ook zo belastend voor de maag groetjes en hou er de moed in Groetjes IngeDev |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Zoals eigenlijk iedereen hier al zegt, zeg ik ook terug gaan naar die andere chirurg of ander een third opinion. Zo kan je mannetje toch niet zijn hele leven door moeten. En van mijn zieke oom weet ik, de aanhouder wint. Heel veel sterkte in ieder geval! |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
ik kan mij alleen bij de rest aansluiten, en het is misschien een open deur maar kijk uit met ibuprofen en je maag. Helaas heb ik hier ervaring mee en door te veel slikken al zeker drie jaar maagklachten.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ik kan er niets meer aan toevoegen. Het is toch wat, dat je moet vechten om goede zorg te krijgen. Sterkte hoor.
|
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Sterkte allebei en laat weten hoe het nu verder gaat. groetjes Frea |
|
![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik zou zeker verder gaan met je eigen chirurg en een second opinion aanvragen.Is die arts nou gek geworden. Je mannetje is nog te jong om er maar mee te moeten leren leven. Sterkte er in ieder geval mee
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Kan alleen maar sterkte zeggen er is al zo veel gezegd
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
gisteren bijna ene uur bij de HA gezeten en zal uitleggen wat z eons heeft verteld. blijkbaar heeft zij heel de tijd toen hij er was liggen bellen naar die chirurg om op de hoogte te blijven van zijn situatie en ze begreep waarom hij zo reageerde. mijn man is op 2 jaar tijd 4 keer geopereerd en dit zonder enig resultaat dus de artsen zijn er zeker van na alle uitslagen te hebben gezien dat nog een operatie hem niet kan helpen . blijkbaar heeft hij niet van de wervels de meeste pijn maar er is wel een probleem aan S1 waar ze blijkbaar niets aan kunnen doen dan alleen maar de pijn draaglijk te maken . om kort te zeggen zijn rug kan je vergelijken met de leeftijd van een 70 jarige en daar zal hij zich ook naar moeten handelen en niet naar een 30 jarige zoals hij nu is . wat de HA wel heeft kunnen regelen sinds gisterenmorgend is dat hij blijkbaar in aanmerking komt voor een nieuwe therapie waar geen operatie bij aan te pas komt en ook wel goede resultaten van pijn bestrijding geeft en de HA heeft hem kunnen overtuigen om dit ook te proberen , moest dit na enige tijd toch niet aanslagen kan ik hem nog binnenbrengen in een universitair ziekenhuis denk ik zo dan. we zullen nu dus moeten afwachten of de keuze van men ventje ook wel resultaten zal leveren... |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Tamara moed blijven houden, er komt wel een oplossing uit de bus, hopelijk slaagt die nieuwe therapie aan, en zal de pijn draaglijk worden,
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Meisje houd de beentjes eronder en sterkte met de situatie.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |