Brei atelier |
Reageer ![]() |
Autheur | |
cmonking ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Augustus 2011 om 12:38 |
Goedemiddag, ik ben op zoek naar een brei atelier of iemand die mij kan helpen om wollen en katoenen dekens te (laten) maken. Het gaat nu om kleine aantallen, 5 wol en 5 katoen om prototyes te maken.
Mocht iemand mij kunnen helpen dan kunt u een mail sturen naar cmonking@xs4all.nl. Alvast bedankt! Caroline Monking |
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Voor iemand die freelance communicatieadviseur is en meer dan 10 jaar
ervaring heeft in verschillende aspecten van marketingcommunicatie, had ik toch wel verwacht dat u zich eerst even had voorgesteld.... |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
lijkt mij dat deze communicatieadviseur gewoon een spammer is.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
willywortel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
Enige tijd geleden is er als eens meer een verzoek geweest, om iets te maken. Enkele hebben gereageert. En nooit meer iets gehoord. Wil deze dame zich eerst eens voorstellen, en misschien iets meer vertellen,van wat zij zo al maakt. Kan het vorige topic niet zo snel vinden,hier over. |
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
![]() |
|
cmonking ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Mijn introductie was inderdaad wat summier. Hieronder wat meer informatie over mijn project en wie ik ben!
Samen met een vriendinnetje ben ik aan het kijken of we een nieuwe Baby & Home lijn op kunnen zetten, waarbij we dekens in wol en katoen willen gaan verkopen netjes afgewerkt met een mooie band. Het is dus voor een bedrijf maar aangezien we net starten, willen we klein beginnen om te kijken of het aanslaat. Vandaar mijn vraag voor nu om 5x wol en 5 x katoen, maar als het gaat lopen grote kans dat het meer gaat worden. Formaten zijn 80x80 en de kleuren zullen heel basic zijn met wit, crème, donkerblauw, licht roze etcetera. Alles wel van echt mooie wol / katoen. De oproep is niet direct plaatsgebonden, al zal in de regio Utrecht het wel praktischer zijn. Ik hoop erg dat jullie meer een indruk hebben gekregen en sta uiteraard nog steeds erg open voor reacties / suggesties! Met groet, Caroline Monking |
|
![]() |
|
willywortel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
Goede morgen Caroline Leuk dat je iets verteld. Het idee is erg leuk. Ik stuur je nog een mailtje :-) hoop dat je daar op wil reageren.
|
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |