Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

babyborn

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: babyborn
    Posted: 06 Augustus 2011 om 16:45
Onlangs was ik op een vrijmarkt en liep langs een kraam met babybornpoppen. Er stond een aangeklede bruine pop tussen. Ik vond haar meteen al schattig.
De mevrouw merkte mijn belangstelling en liet de pop zien. De pop had felrode ogen, daar schrok ik van, ik vond het zo onnatuurlijk. Dus niet gekocht.
Toen zag ik een andere, blanke pop met blauwe ogen. Met kleertjes aan kostte ze 25 euro en zonder 15 euro.
Twijfels, wel doen of niet doen?
Er zat een blauw streepje van balpen of zo in de lies en toen mocht ik de pop voor 12,50 euro.
De kleertjes die de mevrouw verkocht vond ik niet zo geweldig dus heb ik gewoon de blote pop gekocht.
Onlangs was hier een babyborntopic. Toen dacht ik nog wat moet een volwassen vrouw met een pop doen?
Nu ben ik dus ook gezwicht. Ik heb het breiboekje van Magtelt al eens doorgestuurd gekregen dus wanneer ik zin heb en tijd kan ik ook babypopkleertjes gaan maken.
In een stoffenzaak bij ons heb ik ook een naaipatroon uit de Burda gekocht waar meerdere patroontjes op één blad staan voor de babybornpop.
Zo zie je maar weer, eerst denk je nog wat moet ik ermee en een aantal weken later heb je er ook eentje.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2011 om 16:53
Tineke, hier heb je nog zo iemand, toen het bb-topic hier begon was ik met Barbiesverzamelen bezig, om ze aan te kleden en te verpatsen voor het KWF en die BB' s, ik vónd ze in het begin lelijk, 3x nix en opeens, op een moie zondag, kreeg ik de kriebels en kocht er 3 tegelijk waarodner 1 bruintje met lieve ogen..., 2 weken geleden nog eens 3 gekocht maar die heb ik weer doorverkocht met ietske winst voor het KWF...en gisteren was er vrijmarkt hier in de buurt en kocht ik weer een paar Barbies en een heele mooie Corolle-pop, nog nooit van gehoord maar er zat een merkje op haar kleren en hij ''kostte'' me maar 50ct,  thuis ff gegoogled en kosten die poppen rond de 40joero, ze is nog als nieuw..en die verpats ik niet maar hou ikzelf....ik ben op mn 62e helemaal poppengek geworden, kun je nagaan..oja, en ook 2 Kewpies gekocht, 1 op Ebay, prijzig en 1 gisteren voor 1 joero...en onlangs 2 Sasha-poppen, van Sasha Morgenthaler, die waren 35jaar geleden bij Ouders van Nu erg populair...zo, dit was een flinke ontboezeming van een mafketel die erg geneit van al dat spul ;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2011 om 16:58
als je lid wordt van de baby born club, krijg je een schat aan vertaalde patroontjes, er is ook een barbieclub en daar staan ook vertaalde patronen op, voor diegene die moeite hebben met het engels. het zijn zowel haak als breipatronen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2011 om 09:37
Ik had er één met ballpoint in het oor, eerst geprobeerd met vlektovenaars, toen met koffiemelk, uiteindelijk is het gelukt met Clearasil om het helemaal weg te krijgen. Dus als je iemand kent met tienerkinderen???

Ik had ook een bruine BB met rode ogen en nu heb ik er één met bruine ogen. Ik heb witte BB's met roze en lila en blauwe ogen. Vreemd, ik weet niet of ze verkleurd zijn of altijd al die kleur hadden.

Boekje deel 2 vlot niet zo, ik heb wel al twee paddestoelmutsen en een fuchsiamuts. En ik ben fruit aan het breien voor een winkeltje, maar ook als knuffels voor BB.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns