Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Maak kinderen in Ghana blij!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Naomi View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naomi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Maak kinderen in Ghana blij!
    Posted: 07 Augustus 2011 om 17:40
Hoi Allemaal!

Mijn vader gaat a.s. september naar Ghana om daar een plaatselijke dominee te helpen met kinderwerk. Hij wil graag allemaal kleine pluchen vingerpoppetjes en (pluchen poppetjes aan)sleutelhangers om mee te nemen voor deze kids. Dus... als je nog van deze dingen thuis hebt zou je ze dan naar dit adres willen sturen:

Breehorn 34
8223 CN Lelystad

Alvast heel erg bedankt!
Back to Top
Bloemeke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemeke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2011 om 18:06

hoe weten we wel of het echt is?

buren van ons bomma doet dat al 20 jaar (Congo) en de kinderen daar zullen eerder blij zijn met middelen dat ze kunnen gebruiken.

Ze doet de hele jaar door rommelmarkten en met de winst gaat ze in juni, juli en augustus en daar koopt ze middelen dat ze in dat weeshuis goed kunnen gebruiken

Ik heb het moeilijk om mensen te vertrouwen tegenwoordig blijft er veel aan de vingers kleven als je begrijpt wat ik bedoel

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2011 om 19:04
Iemand die haar adres zo open en bloot neerzet, is volgens mij wel te vertrouwen. Helaas heb ik geen vingerpopjes of sleutelhangers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2011 om 11:31
Toevallig ken ik deze mensen van de kerk en ik kan jullie zeggen dat dit zeker echt is!
Blessed to be a blessing
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.342 seconden.
Lang Yarns