Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

oppimpen rollator

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: oppimpen rollator
    Posted: 08 Augustus 2011 om 16:07

Hallo,

Wie heeft een idee voor een (stevige) gehaakte (boodschappen)tas voor aan een rollator (en misschien ook voor een hoesje voor het zitje)?????

Met alle oppimp-suggesties zou ik heel blij zijn! 

Alvast bedankt

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2011 om 17:26
oppimpen door een slinger met bloemetjes, die kan je volgens mij bij de action of hema kopen. Als je die om je mandje heen wikkelt ziet het er gelijk een stuk vrolijker uit :)
Ik zag een hele leuke gehaakte tas

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2011 om 20:15
Bloemen kun je ook zelf haken, bijvoorbeeld uit 100 bloemen om te haken en breien.

Je hebt dunne touwsoorten bij de gereedschappenwinkel, die je mee kunt haken met gewone wol, dan krijg je een steviger tas. Of plastic slierten knippen uit plastic tasssen of gekleurde vuilniszakken van Action. Die hadden lila vuilniszakken die weer mooi kleuren bij lila Saskia.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2011 om 21:41

Dankjewel Prideke,

maar ik zou het zo graag anders doen, bloemen ZELLUF HAKEN of kopen, kan ik wel, maar de inspiratie ontbreekt even.... voor meer

Iemand nog een ander idee?????

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns