mr men en co |
Reageer ![]() |
Autheur | |
pralinda ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Augustus 2011 om 20:16 |
Ben hier toe aan nieuwe projecten (ha, alles is bijna
afgewerkt en we zoeken al opnieuw!) Ik wil voor mijn schoonzusje een little miss sunshine haken, maar vind alleen een breipatroon. Iemand die me kan helpen? |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb daar geen patroon van kunne vinden met zoeken. maar als je een patroonneemt van een bal en die maakt. en dan van een amigurimi paroon 2 beentjes en 2 handjes. Daarna wat haar er aan toe voegen, kijk daarvor naar een poppenmaak site. en dan het gezicht met vilt of borduren, dan heb je het ook!.
Het is in princiepe maar een bal vormige popje.
|
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
Breipatroon heb ik maar geen haakpatroon.
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
pralinda ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 41 |
Hey,
Heb me er gisteren maar eens aan gezet (leek me wel snel te moeten lukken). En ze is dus af. Heb wel zitten vechten met die vlechten voor het haar. Ik ga mijn foto-toestel zoeken en dan een mooie foto hier ergens proberen te zetten. Het is me dus gelukt, zonder patroon! ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |