naaipatroon jaren 70 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Augustus 2011 om 22:40 |
We hebben een uitnodiging voor een feestje en de
dresscode is jaren 70. Helaas zijn alle naaibladen bij mijn ouders thuis weg, dus ga ik het hier vragen, wie weet. Ik zoek patronen uit de jaren 70. wijde broeken en ruime shirts. Heeft iemand op dit forum misschien uit die tijd nog marions of knip's misschien een burda? Heb al op marktplaats gekeken maar daar rijzen de prijzen de pan uit. Ik wil het alleen maar lenen, zodra ik het model heb uitgetekend gaat het blad retour. Wie kan mij helpen? |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als bedoeld wordt de nadagen van de hippytijd kom je al een eind met een lange rok en een bandje dwars over je voorhoofd met een bloem erin. En een bloes met een tunnel bij de hals waardoor een niet te strak elastiek, zodat je hem over één schouder kunt laten hangen. En voor de man een jeans met wijde pijpen, vast wel ergens in Wehkamp/Neckermann catalogi te vinden, bootcut heet het nu, en een tuniek. Daarvan zijn wel recentere patronen, misschien niet voor mannen, maar dan laat je de figuurnaden weg.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |