haken voor barbie |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Augustus 2011 om 10:49 |
Ik zoek haakpatronen voor barbie. Heb al een pm gestuurd via een ouder topic, maar mochten mensen haakpatronen hebben voor kleren voor barbiepoppen en die aan mij willen mailen... zou super zijn!
De link met kleren om te breien heb ik al, maar wil liever haken, daarmee mijn vraag. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat ik je gestuurd heb is haken en breien door elkaar. Voor het splitsen van bestanden moet je een kei zijn op de computer, maar keien liggen hier alleen in de tuin, die zitten niet achter de laptop.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
via stickatill?
Daar staan heel veel patronen. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
lid worden van de barbie club, daar staan heeel veel vertaalde patronen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
KLIK hier staan er heel veel, als je eerst bij links had gekeken met de zoekfunctie had je er al meega veel gevonden.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Die stickatill is breien, en die heb ik al.
Ja link, lydia doet bij mij niet veel, ik kan hem openen en dan staat er dat het is gemakt via pdf bestanden maar ik kan die nergens openen... |
|
![]() |
|
ziggysnowy ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
Je moet het pdf bestand, zoals het er staat , kopiëren en dan plakken in de web adresregel bovenaan, ipv het index.html.
dus de index.html wordt vervangen door de naam van het gehele pdf bestand, dan op enter en dan wordt je pdf geladen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel Succes, Saskia |
|
![]() |
|
Ja, ik begrijp wat je bedoeld met het in mijn webadres regel te plakken en te enteren, maar dan krijg ik nog steeds niets...
|
|
![]() |
|
als je zorgt dat je adobe reader op je computer hebt staan, hoef je alleen nog maar op de afbeelding te klikken en je hebt het patroon
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
nog een mogelijkheid, op Picasa webalbums intikken barbie crochet en dan gaat er nog een wereld voor je open.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
zal ik straks daar eens zoeken, ik zie helemaal geen afbeeldingen :-)
|
|
![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
nope... weer enkel een paar stukjes tekst.
CR Barbie 1991 Antebellum Collection 01 Miss January.pdf CR Barbie 1991 Antebellum Collection 02 Miss February.pdf ... Dit heb ik staan tot december, maar nergens foto's of een link... |
|
![]() |
|
heb je er nu maar een paar gestuurd, kan niet in 1 keer daar zijn de bestanden te groot voor.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
ziggysnowy ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
Bedankt Lydia. Ik gebruik altijd Firefox als browser en dan zie je geen kleine foto's, maar als ik je link in explorer open dan kan ik inderdaad op de foto klikken en wordt het bestand gedownload.
Bedankt, ziggy |
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
Ik heb bij links een poos terug ook een link geplaatst naar gehaakte barbie kleertjes staat duidelijk: barbie kleertjes gehaakt. even de functie zoeken op de site gebruiken staan hele leuke tussen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |