Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Saskia wol zomerkleuren

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Saskia wol zomerkleuren
    Posted: 23 Augustus 2011 om 16:06

Ik heb dit berichtje reeds onder 'mijn creaties' gezet, maar dacht dat het hier ook op z'n plaats staat!

Ben hier eventjes niet geweest, aangezien ik het druk had met bezoekers, maar nu ben ik er terug!  Even een update over de granny-stripe-deken:

Het dilemma is opgelost, en ik heb ervoor gekozen om in omgekeerde richting terug te werken.  Hij is ondertussen 55cm lang, dus heb ik ongeveer al 1/4e af...Nog 3/4 te gaan...!!!

Ik werk met SASKIA wol van in de Wibra, naald 4, en dacht met 9 bollen toe te komen, maar nu heb ik een groot probleem!  Ik heb de deken veel breder gemaakt, en nu kom ik natuurlijk niet toe!  De bollen zijn reeds opgebruikt!  Van een aantal kleuren heb ik nog bollen liggen, maar drie kleuren zijn helemaal op, en ik kan ze in de Wibra niet meer vinden!!!! 
Blijkbaar gaat het om "zomerkleuren"...

Dus bij deze een oproep:

WIE KAN MIJ HELPEN AAN VOLGENDE KLEUREN SASKIA WOL (LIEFST 2 BOLLEN PER KLEUR):
LICHTGEEL (Z065)
BLAUWGROEN (Z067)
LICHTPAARS (2066)
LICHTBLAUW (0075)

Vanzelfsprekend betaal ik voor de wol en verzendingskosten!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, anders moet ik de deken laten liggen tot volgende zomer, maar ik kijk er naar uit deze nog voor de winter af te hebben!

Alvast bedankt!!!
(ik probeer later deze week een foto te plaatsen!)

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 17:02

aiaiaiaiiii

helaas kan ik je niet helpen ik kom bijna nooit bij de wibra

ik ga wel donderdag as naar nijmegen toe In wil in het centrum wel even kijken of daar wat ligt

ik check woensdagavond jou tpoic even of er misschien al iemand anders  errder is wezen kijken

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 17:21
Ik zal mams morgen even laten kijken. Kun je nog een indicatie geven van het aantal bollen dat je nodig hebt?
Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 17:56

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Ik zal mams morgen even laten kijken. Kun je nog een indicatie geven van het aantal bollen dat je nodig hebt?

2 van elke kleur!!!  Alvast bedankt aan jou en je mams voor de moeite!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 19:05
Helemaal goed...

Reken er wel op dat ze van NL naar België moeten, dus verzending kan even duren. Als er Belgen zijn die dichterbij wonen, dan lijkt me dat makkelijker. Maar zal morgen in ieder geval even (laten) kijken wat er nog is...
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 22:26
Ik heb in ieder geval nog geel boven liggen 2 bollen om
precies te zijn.
Even boven gekeken en er ligt ook nog een licht paarse.
Zag maandag bij de wibra dat er nog veel zomerkleuren
liggen dus ik wil ook wel even voor je kijken naar meer
lichtpaars, lichtblauw en blauwgroen.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 09:15
Kreeg net een sms van mams, ze stond bij de Wibra...

Er ligt nog 1 bol van dat paarsige, maar zonder wikkel, dus het is lastig te bepalen of het de goede kleur is...

Nog 3 bollen geel, waarvan 1 zonder wikkel.

Rest is allemaal weggehaald. Volgens het meisje in de winkel ligt dat in het magazijn... Vreemd, maar dat klopt bij het hele gebeuren in dat filiaal... Daar hebben ze op maandag ook de aanbiedingen al op als je om 10 uur in de winkel staat (gaat om 9 uur open)...

Vrees dus dat ik je vooralsnog even niet kan helpen... Ga nog even verder zoeken...
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 09:55

Hier lagen de kleuren ook al niet meer ik weet wel dat er maandag weer aanbieding is van 25% korting op alle Saskia. Is het een idee om de rest van de deken af te wisselen met "winter"kleuren. Hier schijnt een harde blauw, een roze en een bruine en een mooie groen in te zitten. Ik heb ze nog niet gezien. Ze lagen nog in het magazijn voor volgende week.

Ik heb zelf maandag nog een flink aantal bollen katoen gekocht voor alles verdwenen is en ik in de winter niet meer met katoen kan haken. En toen werd verteld dat de Saskia dus volgende week goedkoper is dus die eerst maar terug gelegd.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 09:57
Moeilijk om dan maandag niet nog een voorraadje te kopen... Ik ga het niet doen!

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 10:05
Ik ga zo de stad in en zal even voor je kijken, wanneer het
er is breng ik het mee. Heb je het dan niet nodig dag gaat
het wel bij mijn eigen voorraad.
Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 12:41

Jullie zijn allemaal schatten!   Ik hoop echt dat ik via jullie de kleuren alsnog kan vinden! 

Ieke: het magazijn: bedoelen ze dan het magazijn van de winkel of in het grote magazijn die de winkels bevoorraad? 

Aan allen die in hun eigen voorraad bollen liggen hebben; hou je ze even "gereserveerd"?  Ik wacht nog eventjes af en kijk dan eind deze week bij wie ik welke kleur kan kopen!

alvast bedankt!

Lies

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 12:55
Ik heb meegebracht: alle kleuren die je nodig hebt, er was
nog genoeg. Denk je meer nodig te hebben of wat extra, geef
het dan even door, nu is het er nog.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 13:15
Originally posted by LiesVDB LiesVDB wrote:

Ik heb dit berichtje reeds onder 'mijn creaties' gezet, maar dacht dat het hier ook op z'n plaats staat!

Ben hier eventjes niet geweest, aangezien ik het druk had met bezoekers, maar nu ben ik er terug!  Even een update over de granny-stripe-deken:

Het dilemma is opgelost, en ik heb ervoor gekozen om in omgekeerde richting terug te werken.  Hij is ondertussen 55cm lang, dus heb ik ongeveer al 1/4e af...Nog 3/4 te gaan...!!!

Hoi Lies ben je al eens gaan zien in de Wibra in Brugge of Oostende?
Anders even vragen aan de kassa of ze ze nog kunnen indoen.
Laat iets van je horen.
Ik zelf ga volgende week woensdag naar Brugge.
Groetjes IngeDeV

PS;wij wonen heel dicht bij elkaar

Ik werk met SASKIA wol van in de Wibra, naald 4, en dacht met 9 bollen toe te komen, maar nu heb ik een groot probleem!  Ik heb de deken veel breder gemaakt, en nu kom ik natuurlijk niet toe!  De bollen zijn reeds opgebruikt!  Van een aantal kleuren heb ik nog bollen liggen, maar drie kleuren zijn helemaal op, en ik kan ze in de Wibra niet meer vinden!!!!  Blijkbaar gaat het om "zomerkleuren"...

Dus bij deze een oproep:

WIE KAN MIJ HELPEN AAN VOLGENDE KLEUREN SASKIA WOL (LIEFST 2 BOLLEN PER KLEUR):LICHTGEEL (Z065)BLAUWGROEN (Z067)LICHTPAARS (2066)LICHTBLAUW (0075)

Vanzelfsprekend betaal ik voor de wol en verzendingskosten!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, anders moet ik de deken laten liggen tot volgende zomer, maar ik kijk er naar uit deze nog voor de winter af te hebben!

Alvast bedankt!!!(ik probeer later deze week een foto te plaatsen!)

IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 16:28
@Inge:  Wibra Brugge heeft de zomerkleuren niet meer...!  Oostende, daar ben ik niet geraakt!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 18:16

ik begrijp nu dat diny alles voor je heeft gekocht???

ik hoef niet meer te kijken voor jou?

maar wwie weet toch wel voor mezelf haha

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 18:59

Dag iedereen!

Iedereen mag stoppen met zoeken!!! 

Diny heeft alles inderdaad kunnen vinden, en heeft het ook reeds gekocht!  HOERA!!!!! 
Ben hier echt héél blij mee, en vind het fantastisch hoe iedereen geholpen heeft!

Een grote knuffel voor iedereen!

Nog eens dank je wel, en mocht je toch nog naar de Wibra gaan: zorg dat je genoeg koopt!  hahaha!

groetjes!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns