Saskia wol zomerkleuren |
Reageer ![]() |
Autheur | |
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Augustus 2011 om 16:06 |
Ik heb dit berichtje reeds onder 'mijn creaties' gezet, maar dacht dat het hier ook op z'n plaats staat! Ben hier eventjes niet geweest, aangezien ik het druk had met bezoekers, maar nu ben ik er terug! Even een update over de granny-stripe-deken: Het dilemma is opgelost, en ik heb ervoor gekozen om in omgekeerde richting terug te werken. Hij is ondertussen 55cm lang, dus heb ik ongeveer al 1/4e af...Nog 3/4 te gaan... Ik werk met SASKIA wol van in de Wibra, naald 4, en dacht met 9 bollen toe te komen, maar nu heb ik een groot probleem! Ik heb de deken veel breder gemaakt, en nu kom ik natuurlijk niet toe! De bollen zijn reeds opgebruikt! Van een aantal kleuren heb ik nog bollen liggen, maar drie kleuren zijn helemaal op, en ik kan ze in de Wibra niet meer vinden!!!! Dus bij deze een oproep: WIE KAN MIJ HELPEN AAN VOLGENDE KLEUREN SASKIA WOL (LIEFST 2 BOLLEN PER KLEUR): Vanzelfsprekend betaal ik voor de wol en verzendingskosten! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, anders moet ik de deken laten liggen tot volgende zomer, maar ik kijk er naar uit deze nog voor de winter af te hebben! Alvast bedankt!!! |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aiaiaiaiiii helaas kan ik je niet helpen ik kom bijna nooit bij de wibra ik ga wel donderdag as naar nijmegen toe In wil in het centrum wel even kijken of daar wat ligt ik check woensdagavond jou tpoic even of er misschien al iemand anders errder is wezen kijken |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ik zal mams morgen even laten kijken. Kun je nog een indicatie geven van het aantal bollen dat je nodig hebt?
|
|
![]() |
|
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
2 van elke kleur!!! Alvast bedankt aan jou en je mams voor de moeite! |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Helemaal goed...
Reken er wel op dat ze van NL naar België moeten, dus verzending kan even duren. Als er Belgen zijn die dichterbij wonen, dan lijkt me dat makkelijker. Maar zal morgen in ieder geval even (laten) kijken wat er nog is... |
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Ik heb in ieder geval nog geel boven liggen 2 bollen om
precies te zijn. Even boven gekeken en er ligt ook nog een licht paarse. Zag maandag bij de wibra dat er nog veel zomerkleuren liggen dus ik wil ook wel even voor je kijken naar meer lichtpaars, lichtblauw en blauwgroen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Kreeg net een sms van mams, ze stond bij de Wibra...
Er ligt nog 1 bol van dat paarsige, maar zonder wikkel, dus het is lastig te bepalen of het de goede kleur is... Nog 3 bollen geel, waarvan 1 zonder wikkel. Rest is allemaal weggehaald. Volgens het meisje in de winkel ligt dat in het magazijn... Vreemd, maar dat klopt bij het hele gebeuren in dat filiaal... Daar hebben ze op maandag ook de aanbiedingen al op als je om 10 uur in de winkel staat (gaat om 9 uur open)... Vrees dus dat ik je vooralsnog even niet kan helpen... Ga nog even verder zoeken... |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Hier lagen de kleuren ook al niet meer ik weet wel dat er maandag weer aanbieding is van 25% korting op alle Saskia. Is het een idee om de rest van de deken af te wisselen met "winter"kleuren. Hier schijnt een harde blauw, een roze en een bruine en een mooie groen in te zitten. Ik heb ze nog niet gezien. Ze lagen nog in het magazijn voor volgende week. Ik heb zelf maandag nog een flink aantal bollen katoen gekocht voor alles verdwenen is en ik in de winter niet meer met katoen kan haken. En toen werd verteld dat de Saskia dus volgende week goedkoper is dus die eerst maar terug gelegd.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Moeilijk om dan maandag niet nog een voorraadje te kopen... Ik ga het niet doen!
|
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Ik ga zo de stad in en zal even voor je kijken, wanneer het
er is breng ik het mee. Heb je het dan niet nodig dag gaat het wel bij mijn eigen voorraad. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Jullie zijn allemaal schatten! Ik hoop echt dat ik via jullie de kleuren alsnog kan vinden! Ieke: het magazijn: bedoelen ze dan het magazijn van de winkel of in het grote magazijn die de winkels bevoorraad? Aan allen die in hun eigen voorraad bollen liggen hebben; hou je ze even "gereserveerd"? Ik wacht nog eventjes af en kijk dan eind deze week bij wie ik welke kleur kan kopen! alvast bedankt! Lies |
|
![]() |
|
Ik heb meegebracht: alle kleuren die je nodig hebt, er was
nog genoeg. Denk je meer nodig te hebben of wat extra, geef het dan even door, nu is het er nog. |
|
![]() |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
|
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
@Inge: Wibra Brugge heeft de zomerkleuren niet meer...! Oostende, daar ben ik niet geraakt!
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ik begrijp nu dat diny alles voor je heeft gekocht??? ik hoef niet meer te kijken voor jou?
maar wwie weet |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Dag iedereen! Iedereen mag stoppen met zoeken!!! Diny heeft alles inderdaad kunnen vinden, en heeft het ook reeds gekocht! HOERA!!!!! Een grote knuffel Nog eens dank je wel, en mocht je toch nog naar de Wibra gaan: zorg dat je genoeg koopt! hahaha! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |