ook ik zoek nog wat |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Augustus 2011 om 13:07 |
Ik zoek 2 boeren zakdoeken, van die rooie weet je wel.
Ze zijn nieuw te koop via internet maar dan zijn ze bijna 5 euro per stuk, voor dat wat ik er mee wil doen vind ik dat nogal prijzig. Wat ga ik er mee doen? even het verhaal vooraf. vorig jaar 6 juni is mijn schoonvader overleden, dit jaar 30 juni overleed mijn schoonmoeder, ze hadden alle twee iets speciaals. mijn schoonmoeder hield van kettingen je zag haar nooit zonder, na haar overlijden heb ik aangeboden om de kettingen te veranderen in armbanden voor alle (schoon)dochters en kleindochters. Deze zijn nu klaar. Mijn schoonvader was er om bekend dat hij altijd een rode zakdoek bij zich had, helaas zijn de zakdoeken die er waren verloren gegaan bij het opruimen van zijn kleding. Nu wil ik graag voor de zoons en kleinzoons een sleutelhanger maken met een stukje van een rode zakdoek eraan. Deze herinneringen zullen ze waarderen. Over 2 weken hebben we de eerste familiedag zonder de ouders/opa en oma. dan zou ik graag deze herinnering aan hun meegeven. Het hoeven geen nieuwe te zijn, een carnavalszakdoek is ook goed, wie kan mij helpen? kosten worden natuurlijk vergoed. |
|
![]() |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Diny
Ik vind een prachtig idee van je. Jammer dat ik je niet kan helpen sucees ,ik hoop van harte dat je eraan geraakt groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Zeeman heeft ze heel lang gehad
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
ik heb er twee voor je! ik pm je ff
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Bij de Wibra liggen ze meestal ook.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
Ik heb ze een poos terug inderdaad een keer bij de wibra of zeeman gekocht.
|
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Zeeman nog wibra hebben ze op dit moment, alleen maar
tijdens de carnaval. Eugenie je bent een schat |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik dacht ook Zeeman, Wibra en BigBazar. Misschien ook Action?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Nee, Nee , Nee helaas ook nee. Ben al weken op zoek, afgelopen vrijdag ben ik met mijn zussen en moeder naar Scheveningen en Den Haag geweest, met z'n allen zoeken naar rode zakdoeken, niets gevonden maar wel een leuke dag gehad. Zelf de winkel waar mijn schoonmoeder ze altijd kocht hebben ze niet meer en kregen ze ook niet meer binnen, het was ouderwets en niet meer van deze tijd, jaja. |
|
![]() |
|
![]() |
|
hobbymuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2007 Status: Offline Points: 242 |
Mag ik vragen waar je woont?!
Weet. In Arnhem een zaak die ze vast en zeker verkopen. Hoor het wel! Groetjes hobbymuts |
|
![]() |
|
Eugenie en JoJo hebben voor mij zakdoeken, ben er erg blij
mee, zodra het af is laat ik jullie de sleutelhangers en armbanden zien. Iedereen hartelijk dank voor de reacties, het is hartverwarmend. |
|
![]() |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
fijn dat Eugenie ze voor je heeft. Ik dacht gelijk aan die van mij die ik zo nu en dan eens op de tafel leg als kleedje maar las dus dat je ze al krijgt. lukt dit niet om de een of andere reden mag je me altijd mailen. ik vindt het een heel mooi idee van je. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Ze zijn op de post! ben wel erg nieuwsgierig naar het resultaat.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Ik heb vanmiddag ook nog twee zakdoeken voor je op de post gedaan. Ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Dames de zakdoeken zijn binnen, hartelijk dank.
Nu moet ik mijn idee omzetten in werkelijkheid. Zodra ze klaar zijn zal ik een foto plaatsen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Fijn dat je ze goed hebt ontvangen. Laatst kreeg ik ook van iemand iets toegestuurd maar dat is helaas nooit aangekomen. Succes met de uitvoering maar dat komt vast wel goed.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Hoi, wellicht heb je wat aan de tip. In Staphorst moet je ze nog wel kunnen krijgen...... Weet niet waar je woont????
groetjes Marlies |
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Ik las je oproep en zoiets ontroert mij altijd weer. Een mooie gedachte om je ouders/schoonouders/opa en oma in ere te houden. Als je nog zakdoeken nodig heb, geef een gil want dan ga ik op zoek.
Hoe zo ouderwets, mijn schoonzoon (37) gebruikt deze altijd als hij erg verkouden is. |
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
|
caatje1964 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
Hai hai, Als je mij in een pb je adres mailt dan stuur ik er 1 naar je toe.... Ik heb er nog 1 maar die is wit, én gebruikt, doen we dus maar niet Toedels |
|
caatje64
|
|
![]() |
|
lieve dames, mijn hangers zijn klaar en staan bij de
creaties, zaterdag is de familiedag en worden ze uitgedeeld. Iedereen hartelijk dank. |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |