Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

help ik ben waarschijnlijk niet erg slim.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
caatje1964 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer caatje1964 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: help ik ben waarschijnlijk niet erg slim.
    Posted: 24 Augustus 2011 om 15:43

hallo hobby vrienden,

ik ben waarschijnlijk een groot rund maar ik krijg het niet voor elkaar mijn foto's toe te voegen, picasa heb ik geinstalleerd maar elke keer krijg ik dat ik een code in moet voeren.

Kan aan mij liggen maar waar vind ik die code dan?

Heeeeelp.......

Toedels

Carin

caatje64
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 16:47

Ik heb mijn foto's niet op Picasa staan maar op mijn blog en/of hyves. Maar dat werkt ongeveer hetzelfde. Je klikt bij Picasa op de foto, dan gebruik je de rechter muisknop, en klikt op eigenschappen. Dan zie je ergens staan Adres (URL) met een dubbele punt erachter. Achter die dubbele punt staat de code die je moet hebben. Het gemakkelijkste is om die code te selecteren met je muis en dan te kopiëren en te plakken in het veld waar om die code gevraagd wordt.

Enne.... je bent niet dom hoor, heel veel newbies hebben het niet de eerste keer door.

Back to Top
caatje1964 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer caatje1964 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 18:03

Je bent een engel, dank je wel voor de tip, ga het meteen uitproberen

caatje64
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns