Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

de efteling

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: de efteling
    Posted: 28 Augustus 2011 om 15:01
Gisteren ben ik samen met onze (volwassen)kinderen mee naar De Efteling geweest. Heel gezellig. Vorig jaar ook al gedaan en dat is goed bevallen. Vandaar op herhaling.
Je komt gewoon tijd tekort op zo'n dag. Overal rijen met wachtende mensen bij de attracties.
Wij gaan nu in twee groepjes en doen onze eigen dingetjes, we houden contact met sms-jes. Eén groepje durft alles en een groepje doet de rustige attracties.
Uiteindelijk doen we ook wel een paar dingen voor de gezelligheid met ons allen, zoals Droomvlucht en Fata Morgana en de Pirana. Wonderwel kwamen we daar gelukkig niet erg nat uit. Dat werd even later goed gemaakt door een geweldige plensbui!
Maar na regen komt zonneschijn en we droogden in de Pagode weer op, lekker in de zon en de wind.
We hebben overal van genoten en kwamen thuis vol met mooie herinneringen en een bijna lege portemonnee!
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2011 om 15:52
wat heerlijk zo'n gezellige dag samen he Tineke.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2011 om 16:34

zo te lezen hebben jullie een schitterende dag gehad.

gezellig zo met z'n allen en wat een goed idee om 2 groepen te maken dan hoeft niet iedereen op elkaar te wachten.En die portemonee.... die is bij de entree toch al leeg

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2011 om 17:55
wat fijn om te lezen dat je het naar je zin heb gehad.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2011 om 18:27
Haha ja die entree vind ik echt te
gek worden is gewoon 10euro
duurder dan 6 jaar terug. Als mijn
Kinderen straks oud genoeg zijn om
overal in te kunnen dan zijn we
met ze 4en straks nog 160euro
aan entree kwijt over een een jaar
of 6 dan haha maar ja het is wel
het mooiste attractie park van
nederland.

Tineke fijn dat jullie zo een
geslaagde dag hebben gehad in
het verleden als wij met een
groep gingen deden we eerst met
ze alle de attracties die iedereen
leuk vond en daarna splitsten we
ook op zodat de waaghalsen de
achtbanen nog konden doen
groetjes nathalie
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2011 om 19:46

Heerlijk om zo iets met elkaar te doen. Een goed idee om in twee groepen te gaan. Niemand hoeft zich bezwaard te voelen als ie ergens niet in durft of juist ergens als enige heel graag in wil. En fijn dat weer iedereen mee wilde. Dat betekend dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad vorig jaar.

Als je de wachtrijen in de Efteling wil vermijden zou je eens op een doordeweekse dag moeten gaan. Oke, iedereen moet vrij vragen van het werk maar je kunt wel overal in en in sommige dingen nog vaker. Wij zijn samen gegaan toen ik nog in mijn zwangerschapsverlof zat na de bevalling van Manuel en Marco al zijn eerste papadag had. Manuel naar mijn schoonouders, en wij in het najaar een dagje uit. Op een donderdag. We hebben 6 keer in droomvlucht gezeten en 5 keer in fata morgana. We mochten op een gegeven moment gewoon blijven zitten. Zo rustig was het. Op het laatst zie je de speakers hangen en de bordjes met nooduitgang weet je bijna blindelings te vinden. Maar het was echt geweldig!

Wat zou ik graag een keer meewerken om die poppen in de efteling te maken. Hebben jullie dat nu ook? Wat zou ik graag eens zo'n elfje aankleden, of zo'n idilisch plekje inrichten. Maar dat is nu eens een letterlijke droomvlucht.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2011 om 09:50
Wat goed dat jullie een toffe dag gehad hebben ,en dat jullie alles kunnen doen hebt
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2011 om 11:14
Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2011 om 20:02
Ja, dames het was echt een heel fijne dag. Gelukkig hadden we een tijdje terug al voordelige entreekaartjes bij de AH gespaard en gekocht. Dat scheelt dan weer.
Maar het is verder ongelooflijk duur allemaal. Maar waar niet? Ook het OV is nog een raadsel. Eén dochter had al een anonieme ovkaart vantevoren gekocht voor haarzelf en man. De anderen kochten gewoon een buskaartje in de bus en een los treinkaartje uit de automaat op het station.
Blijkt uiteindelijk de dochter en man met hun ovkaartje duurder uit te zijn dan de rest van de familie. Hoe kan dat nou?
In het park sms-ten we naar mekaar en gingen dan gezamenlijk ergens zitten voor een boterhammetje en/of een koffiepauze. Ook 's avonds gezamenlijk aan de friet.
Lekker en gezellig. We zijn nog tot half elf gebleven, dus we waren best laat thuis. 's Zondags maar lekker uitslapen en bijkomen.
Vandaag weer gewerkt en mijn belevenissen op mijn werk verteld.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns