Mathilda van Little yarns |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 September 2011 om 20:39 |
wie o wie heeft mathilda ooit gemaakt het is een schetig poppemeisje maar ik heb problemen met haar haren HELP krij foto niet geplaatst |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
bedankt voorhet plaatsen van de foto Naemi
|
|
Chris
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
nee, nog nooit gezien en dus ook niet gemaakt maar wat een
ontzettende lieverd is dit!! |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
ja maar die haren!!! zo lastig
|
|
Chris
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
ik snap dat die lastig zijn, helaas kan ik je niet helpen
hoe je dat het makkelijkste doet. |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Het lijkt alsof er telkens een steek van het voorhoofd is opgenomen op de haaknaald en dan een sliertje bruin gehaakt. De draadeindjes zijn waarschijnlijk netjes teruggestojen in de haarstreng.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
als je een draad trekt door een steek op het hoofd en die dubbel legt en dan haakt geeft dat niet het zelfde effect als op de foto ?
|
|
![]() |
|
in het patroon staaat dat ik 25 lange en 6 korte slierten moet maken de lange is 50 losse en de korte 30 losse de uiteinde van de slierten wegwerken en dan aan het hoof bevestigen die slireten van losse zijn naar mijn idee te dik om door een steek van het hoofd te halen het gaat enorm trekken en woprdt niet mooi vind ik misschien ben ik te precies |
|
Chris
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
als je het losse draadje van het uiteinde door de steek op het hoofd haalt en dan terug steekt in de gehaakte sliert ??? Het is maar een idee |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |