help,aantal steken opzetten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Julya ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 September 2011 om 21:38 |
hoi,
ik ben hier nieuw,ik heb lang zitten zoeken op internet wat :stekenaantal deelbaar door 4+ kant-s betekent,en heb niks gevonden:(, wil dolgraag een tuniekje voor dochtertje breien maar kan maar niet beginnen,zonder te weten wat al die rare afkortingen betekenen en die breitaal begrijp ik echt niet!!!! help,iemand??? |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je zet een aantal steken deelbaar door 4 op plus twee kantsteken . Ik denk dat in jouw patroon staat dat je de eerste steek moet afhalen dan je naald volgens patroon moet breien en dan je laatste steek averecht vermoed ik . . De steek die je afhaalt en de steek die je averecht breit noem je een kantsteek met wat voor afkortingen heb je nog mee moeite . Op you tube kun je veel uitleg vinden op video over o.a breien . Ook Drops heeft van die video,s met uitleg |
|
![]() |
|
Julya ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
oke maar wat is het totale aantal steken? dat begrijp ik niet? hoeveel steken moet ik op breinaald opzetten???
|
|
![]() |
|
en dan ook nog een tekening,er staat een vierkant waaronder staat 20(22) beneden en langs de zijkanten 36(39) en dan ineens apart boven staat een soort muts die een stukje van tuniekje moet voorstelen,een halfronde,een schoudergedeelte vermoed ik,en dan ook staat nummers,pfff begin bijna op te geven want het is precies chinees voor me,eerste keer dat ik probeer te breien en het wilt maar niet lukken....al die nummers
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Zou je het patroon kunnen scannen en dan bijvoorbeeld aan mij mailen? Dan kan ik het doorlezen en de tekening bekijken. En antwoord geven natuurlijk. Of is het toevallig iets uit de nieuwste Sandra Kidssteken? Want die heb ik.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |