Soort wol haaknaaldenetui |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Oktoberfee ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 September 2011 om 19:04 |
Een eindje geleden heb ik hier gevraagd welke wol ik best
gebruik voor de haaknaaldenetui. Uiteindelijk was het de soft geworden van zeeman. Nu ondervind ik dat er bij het haken gaten inzitten, en dat het zo fijn van dikte is. Ik zou het wat dikker willen, zodat je die gaten niet meer hebt, maar ook niet dat je het niet meer dicht zou krijgen. Ik haak met een haaknaald 3,5. Heeft iemand een voorstel van soort merk uit de zeeman? |
|
![]() |
|
Joyce38 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien de Royal?
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
haaknaald 3,5 voor Zeeman Soft is wel een erg dikke haaknaald, Zeeman Soft kun je makkelijk haken met 2 of 2,5, krijg je ook geen gaten.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Oktoberfee ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 193 |
ja, maar volgens het patroon van het forumlid was het met
haaknaald 3-3,5. Zal morgens eens kijken voor Royal. Iemand nog ideeën anders? |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
van zeeman zal ik dan indderdaad dan de royal nemen, die kan je heel mooet 3,5 haken zonder gaten.
je moet altijd goed opletten op het soort wol ik ervaar altijd dat de uni kleuren bv dikker zijn. van de wibra is alleen bv de creme wol weer dunner. je zal het echt even moeten voelen. soft vind ik zelf ook niet geweldig met 3,5 dan gebruik ik hem met dubbele draad. |
|
![]() |
|
ben een bol royal gaan halen, en echt.. fantastisch! haakt veel vlotter of die soft, en het is nog maar men eerste haakwerkje. echt en superidee! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |