nu even wat minder |
Reageer
|
| Autheur | |
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: nu even wat minderPosted: 19 September 2011 om 09:57 |
|
sorry lieve mensen maar voor de moment heb ik heel weinig tijd om hier te komen . Ik ben jullie zeker niet vergeten , maar men dochter heefy nog 5 weekjes te gaan voor de baby er is en we zijn elke dag druk bezig suikerbonen vullen en klaarmaken , kleedjes wassen en rangschikken , kaartjes vouwen en binden , kamertje klaarmaken enz ....... en steeds hebben ze de mama nodig e hahahaha wat ik dan wel zeer apprecieer dat ik erbij hoor . Ik word meter en men man peter S'avonds probeer ik nog wat aan de omslagdoek te doen , wat me niet altijd lukt Dus je ziet is niet altijd even makkelijk hier
even nu iets anders . Bij mijn buurvrouw is kanker vastgesteld ( non- hogkin) ze komt nu elke dag hier en dan troost ik haar , haar dochter en man nemen haar niet au serieu ( ze verdringen het) en ze heeft er helemaal niks aan
zo nu weten jullie weer waar ik mij voor de moment allemaal mee bezig hou en begrijpen jullie dat het voor mij echt wat moeilijk is om hier elke dag te verschijnen . Maar als ik tijd heb ben ik hier zeker lieve mensen , vergeten ben ik jullie zeker niet |
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 September 2011 om 10:14 |
|
Jeetje geluk en verdriet ligt zo dicht bij elkaar. heel veel plezier in ieder geval met alle leuke dingen, en heel veel sterkte met het verdriet wat toch wel weer heel dicht bij komt!!. |
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 September 2011 om 10:39 |
|
Zo, hoe een berichtje zoveel blijheid, maar ook droefheid kan bevatten!
Knap van je dat je er voor beide kunt zijn. Maar denk ook aan jezelf! Je dochter zal het begrijpen en de buurvrouw ook! Ik hoop dat je buuf de schouders eronder zet en ervoor gaat... In ieder geval fijn dat ze bij jou haar verhaal kwijt kan. En je dochter wil ik heel veel kracht toewensen! Dan komt die baby er vanzelf uit ;) En jij, Linda, moet maar eens een lekker kopje thee nemen en even tijd voor jezelf nemen! Niet vergeten he! |
|
![]() |
|
R.M.
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 September 2011 om 10:50 |
|
RESPECT VOOR JOU!
Wat vreselijk knap van je dat je ze allebei zo goed opvangt! Maar zoals Ieke al zegt denk ook wel voldoende aan jezelf! En mocht je zelf je hart nog vaker willen luchten, dan kan dat zeker hier! Ik hoop dat je buurvrouw er voor gaat binnenkort! En dat je dochter een pracht van een baby op de wereld zet! En vooral dat je lekker kunt genieten van het oma zijn!!! |
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 September 2011 om 11:50 |
|
Wat kan vreugde en verdriet dan dicht bijelkaar zijn wens je veel plezier met de voorbereiding op de komst van je kleinkind en heel veel sterkte met het steunen van je buuf in deze moeilijke tijd en denk ook een beetje aan je zelf.............. |
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 September 2011 om 12:18 |
|
....Linda ik heb heel veel RESPECT voor jou, verder sluit ik mij ook aan bij de vorige berichtjes |
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 September 2011 om 14:00 |
|
Ook ik sluit me bij bovenstaande berichtjes aan!
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 September 2011 om 14:05 |
|
Heel veel sterkte naar beide kanten uit, met je dochter en met je buurvrouw. Triest dat haar man en dochter het negeren (of struisvogeltje spelen) Ze kunnen beter hun energie steken in het ondersteunen en stimuleren van je buurvrouw.
Pas op dat je jezelf niet vergeet en helemaal meegesleurd wordt. Ze moet het in eerste instantie van haar familie hebben en als jij als buurvrouw/vriendin haar steunt, alle steun en hulp is meegenomen. |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 September 2011 om 16:32 |
|
heel veel respect voor je linda
maar ver geet zeker in deze momenten je eigen niet
|
|
![]() |
|
Tineke01
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 September 2011 om 20:49 |
|
Mooi en goed van jou Linda dat je dit kunt en wilt doen.
Beiden hebben jou nodig. Maar denk ook aan jezelf. Veel sterkte met alles. Groetjes, Tineke01
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 September 2011 om 10:38 |
|
Linda ik vind dat heel tof wat je allemaal doet voor jouw buurvrouw alleen spijtig dat ze niet bij haar gezin terecht kan.Zie maar dat je er zelf niet onderdoor gaat je word ook immers oma en daar voor van harte gefeliceteert denk ook af en toe aan je zelf hoor
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 September 2011 om 14:16 |
|
Heerlijk dat jullie in de laatste voorbereidingen zitten rond de bevalling. Volop genieten. Maar dan is inderdaad een zieke buurvrouw wel een heel groot verschil. Sterkte er mee. En die piraatjes: waarvoor heb je die gemaakt. Dat heb ik vast gemist. Ben er heel benieuwd naar.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 September 2011 om 21:32 |
|
bedankt allemaal voor de lieve en wijze woorden . Ik let zeker goed op mezelf hoor , want ik wil er ook volledig zijn als men eerste kleinzoon het levenslicht ziet . De piraatjes Clara die zijn af Ik neem er wel foto 's van als alles klaar is voor jullie Mijn buurvrouw heeft gisteren haar eerste chemo gekregen ( heeft 8u geduurd , 3 verschillende chemo's en dan de spoelingen ertussen) Ze is hier daarstraks geweest en ze voelde zich heel rot , maar ze wou absoluut wat praten met mij , dus hebben we dat ook gedaan . Ze moet al zeker tot maart chemo krijgen , heeft non hodgkin in het 4de stadium . Dus het ziet er niet zo goed uit . Zo nu zijn jullie weer wat op de hoogte en jajaja ik kijk echt wel naar mezelf hoor als ik er niet onderdoor ga , want je raakt zo bij alles betrokken dat je haast vergeet dat er ook nog andere dingen bestaan . Maar ik doe men best om alles zoveel mogelijk te scheiden van mekaar ( het plezante en het nare ) hou jullie goed allemaal en fijn weekend xxx |
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 September 2011 om 09:37 |
|
Wens jouw buurvrouw veel sterkte hoor
|
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 September 2011 om 21:05 |
|
Oh dat is best heel moeilijk voor je, aan de ene kant blijschap en de andere verdriet!
Sterkte met de 2 dingen, waar je bij betrokken bent. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |