vliegeniers muts |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Oktober 2011 om 14:53 |
Weet iemand misschien een patroon te vinden om een, ja, ik noem het vliegeniers muts, zo een met oorkleppen, te haken. Eventueel breien al doe ik dat minder graag. Heb het forum al nagezocht..... Alvast dank voor het meedenken, MaaikeA
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op ravelry staan er (gratis) brei patronen. Of er ook haakpatronen ztaan / zijn is mij niet bekend
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
hier op de patronen van hobbydoos staat iets wat erop lijkt in twee uitvoeringen voor kinderen van 3 tm 14 jaar .Effen en gestreept het is een gratis haakpatroon |
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Dank jullie wel voor de tips!
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
Gaat eens naar de site van zeeman daar staan verschillende patronen van mutsen op,die je kan downloaden.Groetjes Lea
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
ziggysnowy ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
bedankt. Ik wist niet dat ze daar ook patronen hebben. Staan ook sjaals op.
Bedankt |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
Jazeker, Zeeman deed vorig jaar of ze het breien uitgevonden hadden met een Muts have actie. Ze geven nu elk jaar boekjes uit. Dat deden ze vroeger ook, net als Wibra, maar toen kreeg je de boekjes gratis bij wol. Ze zijn niet duur, trouwens.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |