plooi in een patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
petra1982 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Oktober 2011 om 19:50 |
![]() alleen snap ik niet helemaal hoe ik een plooi moet maken. kan iemand mij dit uitleggen, hoe ik moet beginnen? het gaat om de 4 streepjes met een rondje erom ![]() 'plooi: haak 4 erg losse hstk zonder de draad door de lussen te halen (= 9 lussen op de haaknld). Maak 1 omsl en haal de draad door de eerste 8 lussen op de haak. Maak 1 omsl en haal de draad door de overgebleven 2 lussen op de haaknld.' dit staat in het patroon, maar ik begrijp het dus niet ![]() ![]() |
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
4 erg losse halve stokjes. Dus omslag,naald door de steek en draad halen, je hebt nu 3 lussen op de naald. Dit doe je in totaal 4 keer. Daarbij let je er op dat je lange lussen maakt (ik denk dat dat ze dat bedoelen met losse halve stokjes). Je hebt dan 9 lussen op de naald. Dan: omslag en de draad door de eerste 8 lussen halen, je hebt dan nog 2 lussen over, weer omslag en de draad door de laatste 2 lussen halen en klaar. Succes, Lida
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
je haakt je halve stokje niet af Je slaat een lus om je haaknaald ,steekt in je losse in en haalt je draad op omslaan insteken draad ophalen en dat doe je 4x dan heb je volgens mij 9 lussen op je haaknaald staan .Je slaat om en trekt je draad door 8 lussen dan heb je er nog 2 op je pen en haakt dit af . Of dit een plooi wordt weet niet maar volgens mij is dit wat er staat |
|
![]() |
|
petra1982 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
dan deed ik waarschijnlijk iets verkeerd toen ik het probeerde, want op een of andere manier kreeg ik meerdere lussen op mijn naald. geen idee hoe ik dat dan deed hihi!
maar zo moet het lukken. dank jullie wel! |
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |