Patroon gehaakte handschoenen en wanten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ciendje ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Oktober 2011 om 09:57 |
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een patroon van gehaakte handschoenen, wanten en handschoenen zonder vingers. Kan iemand mij hiermee helpen. Heel erg bedankt!!!!
|
|
Groetjes!!!
|
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Probeer eens bij Drops patronen en dan de zoekfunctie gebruiken. Ik denk dat er wel het één en ander te vinden is.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Joyce38 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 364 |
In het boek haken voor Coole meiden, staat zoiets. Misschien in de bibliotheek te leen.
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Bij walhalla.nl komt een dezer dagen een boekje "handschoenen en wanten brei je zo!"Misschien is het ergens anders al wel te koop. Moet niet zijn wal halla, maar wol halla Sorry zie nu pas dat je gehaakte wanten en handschoenen zoekt, dus dit is niet wat je bedoeld |
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Ja, bij Drops is inderdaad wel het een en ander te vinden. |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |