Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

even bijpraten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: even bijpraten
    Posted: 25 Oktober 2011 om 16:56

Mijn nichtje is door haar rug gegaan en ze heeft een baby van 11 weken, ze kon niets meer ,daarom ben ik veel bij haar geweest om haar en de baby te helpen.

Hierdoor had ik weinig tijd voor het forum.Heel leuk is dat mijn nichtje nu heeft leren haken. Ze maakt  een poncho.Heel leuk en gezellig.

Vandaag was mijn schoonmoeder hier en vond de Kate-omslagdoek zo leuk;

hij lijkt wel gehaakt zei ze, een heel leuk compliment want ze wist toen nog niet dat ik hem gehaakt heb.

Allemaal veel haak en breiplezier gewenst            Jolly

Groetjes van Jolly

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 19:38

Wat lief van je dat je je nichtje bent gaan helpen. Vervelend zeg met zo'n kleine en dan door je rug gaan!

Complimenten op je zelf gemaakte dingen zijn super! Ik maak ook omslagdoeken in alle vormen en maten en draag ze ook dagelijks. Ik krijg altijd leuke complimenten en ik heb hier ook de gehaakte kate gekte veroorzaakt!

Iedereen zou een serie omslagdoeken moeten hebben, zo lekker voor in je tas, op vakantie, in de auto, enz.

Leuk dat je je nichtje aan het haken hebt gekregen. Ik ben iemand die altijd een werkje in haar tas heeft zitten en dat ook zonder gene uit de tas ruk om vervolgens publiekelijk te gaan zitten haken of breien

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 13:46

Knap hoor dat je dan even uit je eigen leven breekt en je nichtje gaat helpen. Die zal dat ongelofelijk gewaardeerd hebben. En ook nog leren haken. Leuk!

Leuk dat compliment van je schoonmoeder. Daar groei je van he? Zeker omdat ze niet wist dat je het zelf gedaan had. Heerlijk is dat.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 19:35

Hallo Jips en Clara,

Het is heel fijn om haar te helpen en haar kindje, ze kon helemaal niets meer en heeft heel lang op de grond gelegen tot de zware pijnstillers gingen werken en ze na uren weer op de bank kon gaan zitten.Het was echt om mee te doen te hebben.Nu gaat het gelukkig de goede kant op maar mag haar baby niet optillen etc.Daar help ik bij en ze heeft nog anderen ook die helpen.Voor mij is het bijzonder om uit mijn eigen leven te breken,zoals Clara zo mooi schrijft, want wij hebben zelf helaas geen kinderen gekregen ,maar genieten nu erg van mijn nichtje en haar kindje.

En ze is haakenthousiast geworden, en inderdaad iedereen zou een serie omslagdoeken moeten hebben. Die van mij sla ik elke morgen om mijn schouders,lekker warm en de volgende is in de maak en daarna......!!!!!!!!!!!!!

groetjes Jolly

Groetjes van Jolly

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 21:04
Wat goed van jou om je nichtje zo fijn te helpen waar nodig is.
Leuke bijkomstigheid is hun baby, lijkt me heerlijk om daar ook voor te moeten zorgen.
Maar je moet inderdaad wel steeds even uit je eigen ritme gaan om daar te kunnen helpen.
Fijn dat er van die lieve mensen zijn die dit voor een ander over hebben.
En dan tussen de bedrijven door ook nog haakles geven, knap hoor.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns