Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

punniken van een vestje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kimbo View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kimbo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: punniken van een vestje
    Posted: 29 Oktober 2011 om 16:18

Hallo,

Ik ben op zoek naar een patroon voor het maken van een vestje ofzo. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Ik heb het bij iemand gezien en was er leuk.

Het zag er zo uit: Lange slingers gepunnikt, waarschijnlijk met een machientje, daarna zijn de slierten op een bijzondere manier geknoopt. De mevrouw die het aan had, had er een effen shirt onder en dat "vestje"er over. Helemaal leuk maar ze wist niet meer waar ze het gekocht had. Heb al op google gezocht maar kan niets vinden.

Weelicht niet echt duidelijk omschreven maar wie kan mij helpen? Hartelijke groeten Kim

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 18:11
De omschrijving is duidelijk genoeg, maar bij mij gaat geen lichtje branden. In een ander topic werd een punnikpruik getoond en daar stond wel iets over een sjaal, maar niets over een gepunnikt vestje. Het klinkt leuk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 19:27

wat ik vroeger wel eens gedaan heb is het gepunnikte koord op een patroonblad leggen en het vervolgens aanelkaar fabriceren .

Erg enthousiast over het resultaat was ik niet .

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 20:50
eeen hesje haken met 2 losse, 1 stokje 2 losse, zoals filethaken en dan het punnikkoord erdoorrijgen/vlechten.
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns