Groninger meebreideken |
Reageer
|
| Autheur | |
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Groninger meebreidekenPosted: 01 November 2011 om 09:18 |
|
wie kan mij helpen en heeft de patronen van de groningermeebreideken voor mij nog ergens opgeslagen. kan ze op internet nergens meer vinden. en weet ook hoeveel wol/garen er in gaat zitten voor een tweepersoondeken?
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 November 2011 om 09:24 |
|
zie net dat het bericht verkeerd staat, had bij gezocht gemoeten.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Petra T.
Hobbywonder
Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 November 2011 om 10:02 |
|
Volgens mij is het nu een kooppatroon. Hoeveel wol je nodig hebt hangt af van welke wol en hoe breed je de deken maakt enz.
Was er ook aan begonnen, maar intussen is er zoveel leuks te doen. Maakt niet uit, de blokken en de wol blijven nog wel even liggen tot ik een oud omaatje ben. Dan maak ik de deken gewoon af. |
|
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
|
dine
Hobbyguru
Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 November 2011 om 10:50 |
|
Eugenie ik stuur je straks een mailtje
|
|
![]() |
|
Eugenie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 November 2011 om 12:15 |
|
bedankt!!! Ik wil hem graag maken van wibra wol(saskia) ongveer 10 bollen? |
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 November 2011 om 12:35 |
|
ik ben er ook mee bezig geweest. maar voor een 2persoonsdeken red je het denk ik niet met 10 bollen.
|
|
|
|
![]() |
|
Teunie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 November 2011 om 12:52 |
|
Eugenie ik heb alle blokken opgeslagen, en ik zal ze even voor je opzoeken vanmiddag. Dan stuur ik ze naar je op.
|
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Eugenie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 November 2011 om 13:18 |
|
inmiddels heb ik de blokken binnen, bedankt allemaal.
|
|
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 November 2011 om 13:34 |
|
hoi eugenie
anders op de site van bussy bessy stonden er ook lapjes voor het meebreideken zou je als je tijd heb ze eventjes naar mij ook willen mailen alvast bedankt op voor hand ps .het heeft echt geen haast hoor ik heb projectjes henoeg die ik moet afwerken
|
|
![]() |
|
Janne Marie
Hobbyguru
Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 November 2011 om 11:37 |
|
Ik ben een tijdje geleden ook op zoek gegaan naar de Groninger meebreideken maar kon hem nergens vinden. Als iemand zo lief zou willen zijn de patronen ook naar mij te mailen, dan zou ik superblij zijn.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |