Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hema tompoes

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hema tompoes
    Posted: 05 November 2011 om 16:16
Is tegenwoordig ook in gehaakte vorm te krijgen, evenals de rookworst. Dat wil zeggen, een pakketje, het haken moeten we zelf doen. Staat in de folder bij goedkope kadootjes, ik dacht € 4.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 18:38

Hoi Magtelt 

Dat zou leuk zijn alleen......ik kan het nergens vinden

Ik heb de nieuwe folder al helemaal nagekeken.

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 18:39
wat leuk!Ikga t eens opzoeken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 19:02
Blz 31 linksbovenaan, misschien dacht jij dat het een echte worst of tompoes was. Misschien is er ook een online folder.

wat rozengeur.
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 19:08

o wat gaaf...zal leuk werken op een verjaardag hahaha heb nu al lol als ik er aan denk...ga morgen maar eens even kijken want hier is het koopzondag en er is een kadomarkt ben dus van de party.....en dan lopen we de hema maar weer eens in

groetjes jose

Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 19:14
Nu je het zegt, in Apeldoorn is er kadomarkt en het is de eerste zondag van de maand. Is er dan ook niet iets Indisch in de Oranjerie?

Ik ga niet, ik ga naar de Stolp voor de speelgoedmarkt. En dan na zondag eens de stad in.

wat rozengeur.
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 19:21

dat weet ik niet dat kan ik je ook niet zeggen maar de kadomarkt vind ik altijd zo leuk

heerlijk snuffelen en samen ideetjes op doen

groetjes jose

Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 19:31

OWWMagtelt ik ben in de onlinefolder gaan zoeken maar...die is geldig tot 6 november.

Ik had thuis nog geen folder gehad.Ff wachten dus tot de nieuwe folder online staat.

Bedankt in ieder geval voor de tip.

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 19:50
Ik geloof dat wij verwend worden vandaag, want de bubs folders die ik kreeg, krijgen we normaal dinsdag of woensdag en in de vakanties op maandag. Blokker, speelgoed, Hema, V&D, Dirk van der broek. De Hemafolder gaat 7 november in, José, dus word niet boos als je nog geen tompoes kan gaan haken.

wat rozengeur.
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 21:22
Als iemand dat patroontje van die tompoos en die rookworst heeft, zou ik dat dan eventueel kunnen krijgen.  Hier in België vind je die dingen niet bij de Hema.  'k Ben al heel blij dat wij nu ook een Hema hebben, maar jammer genoeg is er toch nog steeds een verschil met die van Nederland.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 10:37
Hier bij de Hema is ook lang niet alles te verkrijgen, maar als ik het wel kan kopen, wil ik het wel doorsturen.
Als iemand anders het sneller heeft en door wil sturen, meld dat dan a.u.b. hier. Vandaag kom ik waarschijnlijk niet in de stad.
Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 11:25

Als iemand dat patroontje van die tompoos en die rookworst heeft,

hier is het niet tekoop in de hema

groetjes grietje
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 11:41
Wij hebben de folders nog niet gehad. Bij onze hema hebben ze het ook niet. Moet pas eind van de week weer richting stad, dus vrees dat dan alles al op is.
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 11:51
Ik hoop allezins dat er toch iemand zo lief wil zijn om dat patroontje met ons te delen.  Ik vind het idee, om deze gebakjes tussen de echte te leggen zo leuk, ik wil echt de gezichten van mijn gasten zien.  En nu de kerstdagen er aan komen krijgen we toch wat meer bezoek over de vloer.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 11:52
Dacht gelijk even kijken, maar ook online is het artikel niet te bestellen, zowel de rookworst als de tompoes niet! Zijn niet voorradig , best jammer! Ook rudolph is niet voorradig, vond die er ook erg leuk uit zien!!
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 11:59
Was Rudolph ook een pakketje?

Ik moet vanmiddag naar de tandarts en vlakbij is een klein Hemaatje. Daar ga ik eerst vragen naar de haakpakketjes. Anders moet ik morgen maar de stad in, zucht.

wat rozengeur.
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 12:22

Ik heb net de klantenservice van de Hema gebeld.

De haakpakketjes zijn tijdelijk niet leverbaar!!!!!!

Balen!!!!!

Wilma

wil
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 13:02
Ja Magtelt, ook rudolph is een pakketje, maar niet leverbaar dus,,,
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 13:22
Ik ga straks even kijken bij ons in de stad!
Blessed to be a blessing
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 15:48
Ik moet morgen toch de stad in, de kleine Hema had niks, de grote misschien wel.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns