Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vertalen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yentl View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 07 November 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 73
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yentl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vertalen
    Posted: 17 November 2011 om 14:29

Is er iemand die me zou willen helpen met het vertalen van een Engels Patroon? :)
Diegene mag me altijd een mailtje sturen zodat ik het patroon kan sturen.

Momenteel ben ik aan het haken


en toer 33 tot 38 moet ik v in elke v (20) doen.

maar nu:

toer 39 staat er : 1v in vlg 4 v, draai (4v)

40-45: v in elke v, draai (v)

Hecht af en werk volgende been af, 6v n laatste steek op rij 39 overslaan en werk 7 rijen van 4 vasten zoals ander been. Hecht af en laat lange draad hangen.

 

Wat bedoelen ze hier allemaal mee?

Want dat met dat draaien snap ik ook niet zo goed!

Bedankt
http://yentlmaakt.blogspot.com/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 14:42
Je haakt heen en weer, denk ik zo. Dus dan maak je 1 keerlosse, en dan draai je je werk. Je gaat nu weer een teruggaande toer maken.

Geef nog maar een gil als je het niet snapt hoor, daar zijn wij voor.
Back to Top
Yentl View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 07 November 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 73
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yentl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 14:49

Heen en weer dus gewoon eerst 4 vasten.
Dan terug in de richting vanwaar ik kwam 4 vasten ( zoals een pannenlap)
En dan zo dat blijven harhalen? :)
Dan ga ik eigenlijk gewoon aan 1kant 'meerderen' precies, de andere kant blijft plat?

http://yentlmaakt.blogspot.com/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 08:04
Nee, je gaat niet meerderen. Die keerlosse (doe er maar 2, is makkelijker) haak je i.p.v. de 1e v van elke toer.

Dus je haakt 2 losse, dan steek je in de 2e v van de vorige toer in, maakt een v, en dan nog 1v in elk van de resterende 2 v.

Hoop dat het zo duidelijker is uitgelegd, uitleggen is niet mijn specialiteit ;)
Back to Top
Yentl View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 07 November 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 73
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yentl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 09:14
Vind het maar raar dat het met 4 V moet, je zou eigenlijk een 'pijpje moeten krijgen maar dat gaat dus echt niet goed! :)
Het lukt dus nog niet :)
http://yentlmaakt.blogspot.com/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 14:52
Moet je dat later dan niet aan elkaar naaien?

Stuur me anders het hele patroon maar even, dan kan ik even zien hoe het wordt. Ik hoop dat er een foto bijzit, dan kan ik even visualiseren...

Kan je wel zondag pas reactie geven. Moet zo naar het zwembad en ben vanavond weg. Morgen ook weer de hele dag zwembad...
Back to Top
Yentl View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 07 November 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 73
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yentl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 15:08

Het is me gelukt!

Vertaal jij ook patronen van engels naar nl? :)

 

Groetjes

http://yentlmaakt.blogspot.com/
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 19:17
yentll doe wel eens vertaal werk van engels naar nederlands dus als je iets vertaald wil hebben stuur je maar een pm groeten Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.891 seconden.
Lang Yarns