Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

3 truien af

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 3 truien af
    Posted: 20 November 2011 om 16:03

Hoi me 3 truien zijn weer af

maar plaats geen foto's want het zijn de zelfde waar ik er al 4 van gemaakt had.

wel leuk maar 7 stuks achter elkaar is wel heel eentonig hoor.

Maar ga nu weer aan iets nieuws beginnen

dat is deze keer bruiene maar ga er ook een pannelap bij haken

dus kan er weer even tegen

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 16:11
wát een produktie Mia, en dat tussen de bruiloften door, goed werk hoor!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 16:15
Flink gewerkt! 

Voor het gemak heb ik ook wel eens "in serie" gewerkt.
Als je telkens andere kleuren hebt, valt de eentonigheid nog wel mee. Hoewel, 7 stuks... Bij jou kan de winter in ieder geval beginnen.
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 09:32
7 stuks, en op hoeveel tijd heb je dat dan wel niet geklaard?  Ik doe het je niet na.  Maar waarom 7 van dezelfde soort?  Dat snap ik niet, waarom niet 7 verschillende truien?
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 10:37

Originally posted by Bloemenvrouwtje Bloemenvrouwtje wrote:

7 stuks, en op hoeveel tijd heb je dat dan wel niet geklaard?  Ik doe het je niet na.  Maar waarom 7 van dezelfde soort?  Dat snap ik niet, waarom niet 7 verschillende truien?

de truien zijn denk ik in totaal 3 weken gemaakt.

Hier hadden 2 meiden in mijn boeken gekeken voor nieuwe trui. de keus was gemaakt en al gauw kwam kleinen zusje heel verdrietig dat ze ook een trui wilde. Dus zelfde trui gemaakt alleen in kleinere vorm.

Was voor het offerfeest en een bruiloft.

feest voorbij en al gauw stond er een nieuw iemand voor de deur die deze truien gezien had en wilde die voor haar dochters een grote en kleine.

ok geen probleem. de zelfde avond had ik van de buren een bruiloft werdt me daar gevraagd om nog een trui te maken.

zo zie je dat waren er dan 7 in totaal

Back to Top
Pauwlientje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pauwlientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 14:58
Oh jezus, je lijkt wel een naaimachine.. niet te stoppen!
Ben haast jaloers..
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 17:06
Jij bent niet te stoppen zeg
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 17:13
Originally posted by Mia316 Mia316 wrote:

Hier hadden 2 meiden in mijn boeken gekeken voor nieuwe trui. de keus was gemaakt en al gauw kwam kleinen zusje heel verdrietig dat ze ook een trui wilde. Dus zelfde trui gemaakt alleen in kleinere vorm.

feest voorbij en al gauw stond er een nieuw iemand voor de deur die deze truien gezien had en wilde die voor haar dochters een grote en kleine.

ok geen probleem. de zelfde avond had ik van de buren een bruiloft werdt me daar gevraagd om nog een trui te maken.

Dan mag je wel trots geweest zijn op jouw breisels als er zo veel mensen aan je deur komen kloppen om zo'n trui.  Dat verdiend een groot  en dan nog 7 in 3 weken tijd?  Heb je ook nog een beetje nachtrust gehad?  Ik doe het je niet na hoor.

Is er trouwens ergens een foto te zien van deze truien?  Ik word nu toch wel erg nieuwschierig  naar die trui hoor.

Nog maals, een wel gemeend

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 17:49

Originally posted by Mia316 Mia316 wrote:

Dan mag je wel trots geweest zijn op jouw breisels als er zo veel mensen aan je deur komen kloppen om zo'n trui.  Dat verdiend een groot  en dan nog 7 in 3 weken tijd?  Heb je ook nog een beetje nachtrust gehad?  Ik doe het je niet na hoor.

Is er trouwens ergens een foto te zien van deze truien?  Ik word nu toch wel erg nieuwschierig  naar die trui hoor.

Nog maals, een wel gemeend

Hoi ja er zijn foto's heb even gekeken ze staan op pagina 4 van creaties onder de naam mijn 4 truien zijn klaar

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 19:22
Mia316, ik ben eventjes gaan kijken en wat een prachtige truien zijn dat geworden zeg.  Ik kan me heel goed bedenken dat daar heel veel bestellingen zijn uit gekomen.  Zo mooi.  Van harte gefeliciteerd
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 20:43
Wat ga jij ontzettend snel. Leuk dat zo dat balletje steeds verder rolt. Al kan ik me voorstellen dat je af en toe ook wel wil vertellen dat je nog andere patronen hebt. Veel succes met je volgende project.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns