Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poppenhuis

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 23:50
Ja is veel beter zo.
De breimachine staat nu ook hoger en dat is voor mij ook beter omdat ik lang ben.
Zal de foto's van de breimachine ook ff bij het topic over breimachines plaatsen, want eigenlijk horen ze niet in dit topic.
 
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 00:02
Marleen, wat heb je goed je best gedaan, leuk zo met de achergrond. Krijg gelijk zin in vakantie.
Het onweert hier vreselijk. Het zit hier vlak boven ons met grote klappen en flitsen. Unhappy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 00:07
Hier ook Simone.........pfffffff.....en toen we van m'n moeder naar huis reden vanavond gingen we door de polder.......brrrrrrrrrrrr......was gewoon eng om te zien Shocked die flitsen joh......maar ook weer mooi om te zien.
 
Ja zo staat het veel beter in de serre hè Simone Smile
Ik hoop dat we snel aan de slag kunnen.......leuk......de gordijntjes ophangen enzo Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 00:10
ho, ho eerst behangen, verven vloer bedekking leggen draadjes van de verlichting weg werken en nog veel meer. oei lijkt wel of we gaan verhuizenUnhappy!!!!!!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 00:16
Hahahah oh jah.....tuurlijk dat moeten we eerst doen Big smile
De verhuiswagen is al gereserveerd LOL
Heb er wel zin in hoor Simone........hoop dat we snel aan de slag kunnen. Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 00:22
Dames moet er nog een bodemsanering gedaan worden?LOL
Groetjes van Jolly



Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 09:48
Die fase zijn we al voor bij, de vundering ligt er al en de muren staan ook al. Nu zijn de binnenhuis architecten aan de beurt LOL 
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 09:50
Dat is jullie wel toe vertrouwd, Clap
Groetjes van Jolly



Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 13:07
Ze zijn al heel mooi en ook de verandering is mooi nu heb je meer plaats om te breien
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 22:39
Vanavond nog even een mooie "rok" gemaakt
rond de poppenhuistafel. Big smile
Hierachter staan nu de spullen voor de poppenhuizen.
Opgeruimd staat netjes LOL
 

 
 
En ik heb van Wanda hele mooie patroontjes gekregen van overgordijntjes en piepkleine
kleertjes voor de poppenhuispopjes. Zooooooooooo leuk!!!!
Lief van je Wanda......ben er heel blij mee.
Ik heb hele leuke, mooie stofjes voor de overgordijntjes.......ik ga ze binnenkort
maken en ook die piepkleine kleertjes Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2012
Status: Offline
Points: 173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 21:25

Wat leuk Marileen die poppenhuizen...Heb hier ook 2 fanaten zitten (schoonma en vriend )...Nou vroeg ik me af of er ook leuke haakpatronen zijn voor in het poppenhuis...Wel klein natuurlijk maar zou zo graag dingen voor beiden maken...Zo ja ben jij toevallig in het bezit en zou je met mij willen delen? Hoor het wel...Groetjes, Suzanne

Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 21:33
OOWWW wat leuk, drie poppenhuizen !!! als ik toch meer ruimte had ! Ik ben jaloers Embarrassed
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 22:58
Het middelste poppenhuis op de foto.....dus het kleinste.......komt rechts in de hoek op een berg.
Ik ga dus met diepte werken.
Het poppenhuis rechts op de foto.....dus waar geen voorkant aan zit.....krijgt een voorgevel.
Dit ga ik ook helemaal met houtlook doen.......hier een foto van het "hout"
 

Ik weet nog niet welke kleuren ik de kozijntjes e.d aan de buitenkant ga doen. Denk dat bij dat hout, bruin het mooiste is. 
 
 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 08:11
Oh jah......en het poppenhuis waar ik de voorgevel van ga maken wordt beneden een winkelpand,
en de bovenverdieping wordt woonruimte Big smile met een balkon Big smile.
Ben al een tekening aan het maken.
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 08:29
Spannend hoe dit gaat worden. wat ideaal dat je zelf architect bent he en de bouwvakkers in de buurt zullen wel een handje helpen. Heel leuk idee
Groetjes van Jolly



Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 09:56
Mooie huizen heb je. Ik heb me ook een hele tijd bezig gehouden met de poppenhuishobby, zelf een huis gemaakt, ingericht en (achteraf spijt) verkocht. Weer een ander bouwval gekocht, was deels al gebouwd met fouten, druk mee bezig geweest maar door pijn in mijn lijf moest ik stoppen. Op een gegeven moment had ik er zo de balen van, toen heb ik het huis laten verbranden op het oudejaarsvuur. Maar, als ik iets met poppenhuizen zie, dan gaat het bij mij toch wel weer wat kriebelen. 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 10:16
Wat zonde Janne Marie Unhappy.
Misschien kan ik je weer aansteken om een poppenhuis te nemen Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 10:18
Originally posted by droppie droppie wrote:

Wat leuk Marileen die poppenhuizen...Heb hier ook 2 fanaten zitten (schoonma en vriend )...Nou vroeg ik me af of er ook leuke haakpatronen zijn voor in het poppenhuis...Wel klein natuurlijk maar zou zo graag dingen voor beiden maken...Zo ja ben jij toevallig in het bezit en zou je met mij willen delen? Hoor het wel...Groetjes, Suzanne

 
Hoi Suus.......ik vandaag ga ff voor je kijken op m'n andere pc.
Ik heb van Wanda ook patroontjes gehad , maar dat zijn breipatoontjes.
En ook een heel mooi patroon voor overgordijntjes (van stof) dat is misschien ook wel leuk om te maken.
Ik ga ze ook maken.
Ga ze vandaag naar je doorsturen hoor Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 12:05
Als je nu lid wordt van http://www.poppenhuisforum.nl/, daar zijn heel veel leuke pph liefhebbers die graag willen helpen en je kunt er ook veel patronen vinden of anders krijgen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 13:09
Janne Marie ik ben ook lid van poppenhuisforum Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.437 seconden.
Lang Yarns