Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ScootiedooMobiel

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 22:12
Wat fijn voor je dat je straks weer je eigen gang kunt gaan. Leuk dat je hem gaat pimpen. Ik kan me best voorstellen dat je er je eigen touch aan wilt geven. Ik ben benieuwd naar het resultaat
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 22:06

Ja ik geloof en weet het wel zeker dat er voordelen zijn.

En wat je  kan zegt: leren kijken naar wat je wél en niet kan.......ja is ook eigenlijk zo. Soms is het wel moeilijk om te zien wat niet meer kan, vind je ook niet?

Vanmiddag kreeg ik telefoon van Welzorg......ze komen woensdagmiddag tussen half 1 en half 5.

Heb dit besteld bij Hema om te pimpen

bloemslinger  - Roze bloemenBloemslinger witbloemslinger

breigaren LisaEn deze wol in het grijs en zwart. Mijn zoon Anthony wil graag een vest.

Donderdag kan ik het afhalen

Ik haak nooit af!

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 21:16
Het geeft je vrijheid, onafhankelijkheid enz., maar ook ik vond het verhipte moeilijk hoor!
Heb hem sinds een paar maanden. Zie heus de voordelen wel.
Ik moet leren te kijken naar wat ik wél kan, en niet naar wat niet meer kan. ik doe mijn best .
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 22:28
Wens je heel veel vrijheid toe met je nieuwe scootmobiel. En veel plezier bij het pimpen. Kan me voorstellen dat je moet wennen aan je nieuwe vervoersmiddel. Maar als ik mensen hier in de buurt rond zie rijden (soms de hele dijk uit) dan besef ik alleen maar dat mensen zo heerlijk veel vrijheid hebben die ze anders niet meer hadden gehad. Het is een uitkomst dat ze er zijn.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 17:23

LEKKER GENIETEN VAN JE VRIJHEID HOOR. TIS TOCH GEWELDIG DAT ZULKE DINGEN ER ZIJN? AL KAN IK ME VOORSTELLEN DAT JE EVEN EEN"DREMPEL (DENKBEELDIG DAN) OVER MOET. VELEN HEBBEN DAT OOK MET EEN ROLLATOR MAAR HET GEEFT JE EEN GEWELDIG VRIJHEID.

VEEL PLEZIER DUS MAAR

MARTHA

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 16:17
Wat leuk ik kijk al uit naar de foto van je mobiel
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 14:06
Oh wat fijn voor je! Ja, het is even slikken hoor, maar er gaat weer een wereld voor je open.
Ikzelf heb er al 16 jaar één en ben er zo blij mee
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 13:08

laat je ons even een foto zien van je gepimpte scooter als ie klaar is  , want zal een speciaal type zijn denk ik en zoveel meer vrijheid die je daardoor krijgt .

go for it

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 13:04
Fijn dat je zo positief denkt en de boel eerst lekker gaat oppimpen. Misschien geef je hem ook een (troetel)naam?
Je gaat straks met plezier de weg op en kan makkelijker eens lekker gaan winkelen of ergens naar toe.
Het is een hele schrale troost maar als je voorgaande berichtjes doorleest, blijkt dat je niet de enige bent met een scootmobiel.
Heel veel succes met het versieren en daarna veel plezier van je scootmobiel.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 12:02

Heel veel plezier met het oppimpen van je scootmobiel, schaam je nergens voor jij kan straks lekker weer overal naar toe, of je dat nu met een fiets,auto of scootmobiel doet maakt niets uit.

 

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:23

Je krijgt je vrijheid weer terug en ken weer gaan winkelen dat is toch fantastisch

heel veel plezier met pimpen.


http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:20

Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Dat ga ik zeker doen hoor Gite....(wat een mooie naam heb je trouwens )

Thx! Mijn volledige naam is Birgite maar eigenlijk noemt iedereen me altijd Gite zolang ik me kan herinneren.

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:14
Dat ga ik zeker doen hoor Gite....(wat een mooie naam heb je trouwens )
Ik haak nooit af!

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:05

Maak je een foto als je kaar bent met pimpen? Ben nieuwsgierig!

Voel je niet opgelaten, het helpt je je bewegingsvrijheid en zelfstandigheid behouden en dat is superfijn toch!

Kus, Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:02
Originally posted by Jips Jips wrote:

Hoi, hoi,

Schaam je nergens voor hoor, gewoon lekker doen. Het is belangrijk dat je onafhankelijk kunt zijn en daar is een scootmobil een uitstekend middel voor

Ik heb even voor je gezocht: Hema online heeft ze KLIK en ik heb ze gisteren ook bij Big Bazar zien liggen. Xenos heeft ze en de Action misschien ook wel.

Wat leuk!!!! Ik ga nu ze bestellen

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:00

Hier bij Hema en Action waren ze niet, maar ik vind jullie ideeèn heel goed.

Van lint haken en lossen bloemen halen bij Action ofzo!!!!

En dankjewel voor jullie positiviteit

 

Ik haak nooit af!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 10:54

Hoi, hoi,

Schaam je nergens voor hoor, gewoon lekker doen. Het is belangrijk dat je onafhankelijk kunt zijn en daar is een scootmobil een uitstekend middel voor

Ik heb even voor je gezocht: Hema online heeft ze KLIK en ik heb ze gisteren ook bij Big Bazar zien liggen. Xenos heeft ze en de Action misschien ook wel.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 10:30

Op mijn 3 wielfiets heb ik bloemenslingers van de Hema bij Halfords hebben ze ze ook

En bij de action heb ik losse bloemen gekocht en er zelf een slinger van gemaakt

Xenos heeft ze ook

Succes ermee

groeten Willy

Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 10:07
Vogens mij liggen ze bij Xenox en Action.

Ik weet niet hoe anderen denken, ik spreek voor mezelf. Ik word altijd blij van iemand in een scootmobiel, omdat ik zelf met de benenwagen overal kom en dat gun ik ieder ander ook. En als ie dan versierd is of één of twee mandjes voor honden heeft, word ik nog blijer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jenco View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 09:56
Bij Halfords hebben ze de bloemslingers ook wel eens gehad
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns