Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hextagon beer

 Reageer Reageer Pagina  <1 456
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 22:04
Waar het hier om gaat, wat Lydia bedoelt, is dat we vorig jaar op de vingers getikt zijn over kooppatronen. We mogen die niet meer gratis verspreiden, anders krijgt de eigenares van de hobbydoos last van de ontwerpers. Ik had het topic niet helemaal gelezen, anders had ik dat eerder gezegd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 22:04
das leuk voor je ik al ietsie pietsie langer maar ik mag dat patroon niet doorgeven helaas
lydia wijsbroek
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 22:05
wilde hem ook graag maar eerst word hij door gegeven en iets hier boven moet men hem kopen wat is het nu? 
babbel
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 22:06
Iloontje, LEES nou toch even wat hierboven staat!!
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 22:06
oke duidelijk lees ik wat verder terug jammer maar vind 10 euro te veel voor een patroon.
babbel
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 22:48
Je zou granny's kunnen haken en die om je ouwe teddybeer kunnen draperen om te kijken hoe je deze in elkaar zet. Of ben ik nou heel ouderwets met mijn versleten teddy? De schijven voor armen, benen en kop zijn vast wel ergens te koop, net als de neus en ogen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Iloontje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2013
Locatie: Snits
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iloontje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 23:26
Maar is er dan niet een link waar ik het patroon kopen dan? Ik vraag ook niet of het gratis kan!
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2013 om 00:10
Als je googelt op hexagon bear vind je de link, het patroon is te vinden op Ravelry.com. Ik kan geen directe link geven met mijn telefoon.
Groet,

Yobsje
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2013 om 11:05
Houdt er wel rekening mee dat het patroon ruim 150 pagina's bevat en niet met maar 1 maat haaknaald gehaakt wordt.. Hij ziet er mooi uit, maar het is echt een heeeeeel karwei om te maken.. Ik denk dat ie daarom 10 euro kost..
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 354
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2013 om 11:54
het is een verschrikkelijk patroon om te maken, de beer is prachtig zonder meer, maar echt een hels karwei, dus denk eerst goed na of je die €10,- er aan uit wil geven
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2013 om 13:52
http://heidibearscreative.blogspot.be/

hier vind je alles over deze superleuke beer


Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 09:02
Het is een superleuke beer, maar ik vind het ook veel geld.

http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns