Verjaardag dochter |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Daymoon ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Juni 2010 Status: Offline Points: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 December 2011 om 11:24 |
Lieve allemaal, Op 28 december wordt Isa alweer 5 jaar. Aanstaande donderdag gaat ze trakteren op school, kapitein koek. Nu wil ze er vlinders van gemaakt hebben maar zal ik die haken of met papier doen?? En heeft iemand een patroon van een grotere vlinder (plat, applicatie)? Niet te lastig want heb niet veel tijd op dit moment (wat raar! haha)... Gelukkig zijn het er maar 20, klassen hier zijn niet zo groot (dorpje).. Nouja, alvast bedankt voor het meedenken.. ga ik ondertussen googlen! |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik zou voor papier gaan heb ik ooit gemaakt met stoepkrijt als lijf heb je gekeken op kleurplaten.nl voor een vlinder voorbeeld? of zoek op kindertractaties
succes
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
even googlen op kindertarctatie en dan iets van vlinder en je vind zeker een patroon. Wordt veel gedaan met stoepkrijt of een belleblaas. |
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Wat je ook kan doen is kleinere vlinders haken en die met een ringetje aan de koek bevestigen. Hebben ze de koek op houden ze het sleutelhangertje over. Anders zou ik inderdaad van papier doen. Op een groot rond dienblad leggen waar je een bloem van maakt met ballonnen of papier en je hebt heel veel vlinders op een grote bloem
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |