Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geld

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2012 om 23:10
Tja, het is zo verleidelijk he als je al die kleurtjes ziet in de winkel. Ik probeer wel zo veel mogelijk restanten op te maken, zo heb ik een tasje gehaakt van katoen die ik had liggen. Geeft wel een goed gevoel moet ik zeggen! Verder heb ik geen grote hoeveelheden in huis, geen ruimte voor.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 07:46
Ooooooooooooooohhhhhhh dit gaat straks heeeeeeeeeeel moeilijk voor me worden...... Ik heb in een vorig berichtje gezegd dat ik probeer mee te doen, maar ik ga straks met Vera naar de stad.......en ze moet bij de Wibra zijn .
WAT NU???????
Ik haak nooit af!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 08:58
Ik  doe ook mee en ik koop dit jaar ook geen kleding.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 09:37
Op Sancho (naaiforum) zijn er een heleboel dames die dit jaar geen
stof meer willen kopen. Omdat ik naast naaien, ook haken als hobby
heb ga ik voor beide hobby's niets meer kopen. Kleding koop ik wel,
maar zo min mogelijk en niet al te duur. Kwaliteit ga ik echter niet op
inboeten, dus het zal vooral het aantal kledingstukken zijn dat ik sterk
ver minder.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 09:50

Originally posted by Corrie Corrie wrote:

Ik  doe ook mee en ik koop dit jaar ook geen kleding.

RESPECT!

Ik zag daar maandag een item over bij Koffie Max (tsja... er was niks anders op tv... ) en die hadden het over DIT project (jammer dat het dan weer in het Engels moet... het is bedacht door een Nederlander!)

Doe jij daar ook aan mee of heb je het gewoon zelf bedacht?

Blessed to be a blessing
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 09:56

Ik heb zo wiezo bedacht geen kleding en spullen voor het handwerken te kopen dit jaar  IK GA AFMAKEN WAAR IK ALLEMAAL MEE BEZIG BEN

Ben aan zoveel dingen bezig en kleding wie heeft het niet genoeg, zag het ook bij koffiemax hoor.

We hebben toch allemaal genoeg?

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 13:53
hoi dames

aan alle die mee doen succes ,als we met meerdere zijn is
het toch leuker

ik ga wel niet zo ver om me ook een verbod op te leggen
om kleding te kopen ,ik heb vorig jaar bijna alles weg
gedaan naar spullenhulp en goede doelen

dus ik moet wel iets nieuw maar ik ga nooit naar de
boutiques die zijn e straf in mijn portemonee

bij mij is het louter de wolletjes die eens op moeten dat
ik eindelijk eens door mijn voorraad ben

groetjes
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 14:00
oei marileen

niet makkelijk he ,was gisteren ook in de stad heb geen
risico genomen en ben niet binnen gegaan bij wibra en
zeeman dus dat gaat ook er voorbij lopen of binnengaan en
de wolbak(kast) mijden of alleen een wolletje kopen om een
projectje af te werken

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 08:10
Hahahahaha......het was zeker niet makkelijk .
1 bolletje heb ik meegenomen om m'n lampenkap af te haken .
Verder niet.......GOED HÉ!!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 08:15

Ik wil nog een stapje verder gaan en ook heel goed gaan opletten met boodschappen doen.

Gisteren ben ik bijv. even naar Albert Heijn gegaan. Zij hebben heerlijke verse braadworst en was 2e bak gratis. Dus 4 bakken gehaald

Nou ben ik echt niet van plan iedere dag een winkel af te gaan voor de goedkope boodschappen. Ik ga 2 x per week naar Lidl en haal ook wat dingetjes die ze niet hebben bij C1000, die hebben nu euroweken

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
martie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 12 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer martie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 14:12

Iedereen die mee gaat doen. Heel veel sterkte toegewenst. Ik heb zelf de zolder helemaal vol liggen. De eigenaar van de wolwinkel bij ons in het dorp vertelde mij dat hij ging stoppen en dat ik de eerste keus had. Alle wol kreeg ik voor de helft van de prijs. Ik voelde mij echt verschrikkelijk hebberig, maar ik heb wel mooi heel veel wol voor maar weinig geld. Toch moet ik nog altijd even bij de wolafdeling kijken in de winkels, maar kopen doe ik eventjes niets meer.

Waar ik aan begin maak ik altijd eerst af, want in het verleden had ik dus tig projecten in allerlei tassen zitten, maar dat doe ik nu niet mee. Hooguit een moeilijk en langdurig project en een wat kleinere project, maar verder niet meer.

Dus allemaal heel veel sterkte. Ga anders voor je de winkels gaat bezoeken nog even naar je voorraad kijken. Je moet toch ook nooit met een lege maag naar de winkel gaan. Dus misschien helpt het ook als je eerst even naar je voorraad hebt gekeken.

Groeten Martie.

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 14:27

Christine,

Je hebt een PM.

Wil je die (per mail) beantwoorden?

Zo zou ik ook hebben kunnen besparen

 

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 19:53
Ik heb vandaag mijn laatste boekje gekocht ,lievelingsknuffels breien en haken, en nu stop ik er ook mee want de boek van kerstballen breien vond ik veel te duur er staan verschillende motiefjes in maar toch maar 1 kerst bal ,dus mijn mening veel te duur . In de zomer ga ik nog wel een paar katoentjes kopen maar voor de rest noppes
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 20:24
Goed idee. Of ik me eraan kan houden, durf ik niet te zeggen. Op de één of andere manier sta ik toch altijd weer met een bolletje wol (soms zelfs een paar) bij de kassa, al moet ik wel zeggen dat ik deze week zonder iets bij de Wibra en bij Zeeman te kopen de winkel heb kunnen verlaten. Toch wel een prestatie  
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 08:06
Woooowwww......wat knap Leonie!!!! 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 17:07
en wie houden dan de economie draaiende ???  
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 17:29
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

en wie houden dan de economie draaiende ???  


Ik!

Ik studeer, dat is al duur genoeg. Jeetjemineetje, ze willen het collegegeld verhogen, dan heb je nog de regel voor langstudeerders en vanaf september 2012 krijg je geen studiefinanciering meer voor je master. Ben gelukkig net ingeschreven voor m'n master. Krijg tot september nog studiefinanciering, gelukkig.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 17:31
Originally posted by Fien Fien wrote:


Zo zou ik ook hebben kunnen besparen


 



Hoe bedoel je dit?
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2012 om 07:59

helaas ,ik sluit me niet aan met dit voornemen

heb vande week op marktplaats 14 kg katoen gekocht

ben begonnen met de posttas uit de hobby handig

en er ligt ook een vraag over de tas (veel Kleuren) met de spijkerbroek binnen kant

beide hebben het zelfde patroon

mijn nichtje zou kijken of ze een postzak mee kon brengen

en mijn schoonzoon is zo lief geweest om een patroon van dat mooie kussen (banju kussen)dat op deze site te zien was te bestellen ,ik heb geen internetbankieren ,dus iets bestellen in duitsland is geen optie

dus die 14 kg komen wel op

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2012 om 13:39
hoi dames

hier een update van de eerste week verbod om wol te kopen
voor grote projecten

en dames het is me gelukt ,ben deze week niet veel in de
stad geweest dus heb ook niet veel kans gehad om de wibra
of zeeman binnen te gaan

deze week zal het moeilijker zijn moet met jonatan naar
zijn therapie en dat is een boogscheut van wibra en
zeeman
dus een uurtje vrij tijd om rond te lopen in de stad

gisteren ben ik begonnen met mijn wol te sorteren ,de wol
voor mijn deken in een aparte zak gestoken dat die zeker
niet bij de restante kan
nu nog mijn beer voor de sportclub afwerken (ik hoop die
deze week af te hebben )en dan kan ik aan de knuffels van
poekie project beginnen

groetjes christine
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns