groentje pot jasje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sharonelle ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Januari 2012 om 13:51 |
Ik had enige tijd geleden een patroon gevonden op iemand haar blog hoe ik
leuke jasjes om de hak groenten potjes kon haken. Nou is mijn schoonmoeder volgende maand jarig en leek me dit leuk om te maken er evtueel lekkere dingen of zeepjes te maken. Wie heeft een patroon of kan me zeggen hoe ik moet beginnen? Is haaknaald 2,5 of 4 beter? Ik zelf denk de magische ring, en dan steeds meerderen maar je kan meerderen door in elke vaste 2 vaste te doen kan dit de hele tijd tot je de oppervlakte van de onderkant het? Ik hoop dat jullie me begrijpen maar leek me zon leuk kado! bedankt alvast! |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kijk eens bij mijn creaties; Olvaritpotje, vind ik erg leuk. Met een beetje aanpassen zul je het ook voor een HAK-ptje kunnen gebruiken.
|
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
I het wordt dus een hoesje zonder bodem. breien doe ik op 4 pennen met 48 steken en dan met wat je maar leuk vindt. tricosteek, boordsteek.enz. haken op 48 lossen, sluiten met hv. 3 losen, 2 steken overslaan, 2stokjes 1 losse 2 stokjes in 1 steek, 2 steken overslaan 1 stokje, 2 st. overslaan enz. bij goede hoogte. 6 stokjes in het lossenboogje 1vaste op het stokje, 6 stokjes enz. de paars/roze is met 3 stokjes .1 losse 3 stokjes 2e toer 3 stokjes in het lossenboogje enz. hoop dta het zo duidelijk is. succes
|
|
![]() |
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Magische ring 6v dan
12v dan18v dan 24 v dan 30 etc TOT je rondje groot genoeg is voor de bodem en dan steeds in elke vaste 1 vaste TOT je hoog genoeg bent en op het einde even kijken hoeveel je moet mindere lijkt mij succes |
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Waarschijnlijk heb je die op mijn blog gezien. Als je dan ook even hier kijkt dan krijg je een idee hoe het werkt. |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |