Patroon dubbele bloem met 5 bloemblaadjes |
Reageer |
Autheur | |
Agnes36
Newbie Lid sinds: 26 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 23 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Januari 2012 om 22:27 |
Hoi allemaal, Ik heb eens een dubbele bloem gemaakt met 5 bloemblaadjes. Nu ben ik het patroon kwijt. Het was een magic ring en de 2e toer begon in de lossen daarvan, dus niet met boogjes dat kwam pas in de 3e toer. Wie kan mij daaraan helpen? Alvast bedankt. Groet, Agnes. |
|
Nancy013
Duizendpoot Lid sinds: 21 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 177 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet precies wat je bedoelt met Het was een magic ring en de 2e toer begon in de lossen daarvan? Want een magic ring is juist in plaats van de ring van lossen.
|
|
Groetjes, Nancy
|
|
Agnes36
Newbie Lid sinds: 26 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 23 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, ik bedoel in de vasten van de magic ring. Ik heb zelf al wat uitgeprobeerd maar ben nog niet tevreden. Groet, Agnes.
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe maar een gok:
Moet je niet eerst in de voorste lus een paar toeren haken en later in de achterste lus nog een keer (boogjes of zoiets) haken? Dat is wat ik nog weet van dubbele bloemen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |