Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Handwerkbeurs ijsselhal Zwolle

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Agnes36 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Agnes36 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Handwerkbeurs ijsselhal Zwolle
    Posted: 27 Januari 2012 om 19:31

17-19 februari in de Ijsselhallen in Zwolle de grootste handwerkbeurs van Nederland.

Openingstijden 17 febr. 10.00-21.00

                        18 febr. 10.00-17.00

                        19 febr. 10.00-16.00

Zie ook handwerkbeurs.nl

 

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 23:41
Leukkkkkk!!!!!! Ik hoop dat ik iemand kan charteren om er met mij naar toe te gaan
Ik haak nooit af!

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2012 om 17:59
Ik wil eigenlijk ook wel ,maar ik zou t liefst met mijn moeder gaan, nu weet ik niet iemand die met mij mee zou willen.....*zucht* en alleen heb ik geen zin in....
Back to Top
mirlea View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 05 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mirlea Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2012 om 20:53

Heb ook zo'n zin om te gaan..................... was het maar geen carnaval

Kids zijn helemaal uitgelaten "mamaaaaaa CARNAVAL!!!!!!! Volgend jaar dus maar weer naar beurs in Zwolle.

Veel plezier voor diegene die wel gaat!

Wees jezelf er zijn al zoveel anderen!
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 08:07
ik ga zaterdag met mijn moeder en schoonzusje. heb er erg zin in.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 09:46

Zou graag willen, maar helemaal van uit zuid Zuid-Limburg..... Ik weet het niet.

Groetjes en veel plezier, Lida

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 14:33

Ik zou ook heel graag willen, maar ik ben 7 maand zwanger... Mijn moeder wou wel met me mee... Vandaag toch maar besloten dat het verstandiger is om de volgende x maar te gaan, want ik houd dat geslenter toch niet meer vol...

 

Veel liefs van Marieke
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.532 seconden.
Lang Yarns